Forum > Demolåtar

JT goes Jan Garbarek

(1/4) > >>

Jay Thomas:
OK, detta är andra gången i mitt liv jag spelar saxophone men vad f*n alla är vi barn i början. Jag hittar väl 1 av 15 toner....

http://soundcloud.com/busstop18/mr-axeophone/download

Men det känns som om det finns ett hopp om en litet än så länge.  :lol:

Wernborg:
Hahaha. Helt galet. Skrattar så jag får magknip. Tack för att du bjuder på detta!!!

MaxB:
Hahaha jag får ont i magen. Passar på att ta hem mp3:an innan censuren slår till. Så otroligt befriande att höra. Tack JT, jag har tårar i ögonen. Tack för att du bjuder på dig själv!

HasseFX:
Wunderbaum! Ja jäklars  ^_^   Klangen börjar bli bra, fattas bara tonerna nu! Men Henry Cow hade du platsat i :)  Undrar hur detta skulle låta efter lite melodyne-fix  :rolleyes:

Jay Thomas:

--- Citat från: Wernborg skrivet 27.05.2012, 13:10:12 ---Hahaha. Helt galet. Skrattar så jag får magknip. Tack för att du bjuder på detta!!!

--- Slut citat ---

--- Citat från: MaxB skrivet 27.05.2012, 15:30:04 ---Hahaha jag får ont i magen. Passar på att ta hem mp3:an innan censuren slår till. Så otroligt befriande att höra. Tack JT, jag har tårar i ögonen. Tack för att du bjuder på dig själv!

--- Slut citat ---

Varsågod! En gör så gott en kan... ;)

--- Citat från: HasseFX skrivet 27.05.2012, 16:43:19 ---Wunderbaum! Ja jäklars  ^_^   Klangen börjar bli bra, fattas bara tonerna nu! Men Henry Cow hade du platsat i :)  Undrar hur detta skulle låta efter lite melodyne-fix  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Börjar bli bra, den tackar jag för. :) (ni får lida rejält snart! )

Det är som sagt andra gången i mitt liv jag trakterar ett träblåsinstrument så trots det komiska inslaget (låter som en cirkusclown) är jag nöjd med att få ton. :) Även om jag börjar med 1.5rör... ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion