Forum > Färdiga produktioner

Larsson Feat Harmonica Mike - Dollan

(1/4) > >>

Larsson:
LÅTNAMN:
ARTIST/GRUPP:
GENRE:
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR:
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:
FORMAT: mp3

hejsan gott folk tänkte bjude på en liten dänga
bestående av stålsträngat,slide,munspel & Dholak trumma

eminent munspel av Harmonica Mike

tyck görna till vettja!!

Dollan v1.1:
http://www.speedyshare.com/185251427.html

har föröskt få lite mer balans mellan instrumenten,plus panorerat in trummorna & ut gitarrerna!

mvh/Larsson

:)

mahan:
Ojee Larsson!
Blev just så härligt o snyggt som jag tänkte efter första versionen. Jäkla snyggt spelat o arrat!
Det sågningbara som jag upplever är dholakarnas extrema panoreringar, nu klämtar dom direkt på trumhinnan och drar till sig lite onödig attension, dra in dom lite närmare gitarrpolarn o munspelslirarn så sitter den bättre. Sen saknar jag ju som vanligt nånsorts botten, bas eller nån annan i nedre registretsom skulle ge stöd åt hela greijen. ;)

Men jäkla snyggt jobbat, passlig strandmusik, grässtrået i tandraden osv. 
4/5 points. Laikit boys! :)

h.  JOhan

Larsson:
hallåj johan..bra synpunkter där..helt klart att inte dholaken ska vara så bred..jag har själv setat & försökt klura ut vad det är som stör mig i den här mixen..och jag tror du satte huvet på spiken!

angående bas..vet jag inte..kommer lixom inte på hur en bas ska ha en given plats i detta!!
ska försöka städa upp den lite iallafall..den blev lixom grötigare med en extra ingrediens

synpunkter välkommnas varmt!!
 :)

Harmonica mike:
Tjena.
Det blev ju inte så tokigt detta..Kul att få vara med å lira!

Det hörs nåt mysko i början på filen,hörde jag vid 3:dje lyssningen..Det enda som störde mig,annars Topp på rubbet.

Mvh
Micael

Wernborg:
Många många grattis till ett lyckat samarbete. Svänger bra. Skönt spel på alla plan.

Om jag ska anmärka på något vilken egentligen är onödigt, men jag gör det ändå...... dra ner den 10-15 bpm till nästa version?!? Hade den gått lite långsammare hade Clintan stigit fram ur skuggorna, nu blev han bara en sidofigur. Annars huvudroll......... :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion