Forum > Demolåtar

Dividend & Jessica - Vid denna still bäck

(1/4) > >>

Dividend:
Gjort om det mesta. Mer avskalat i början, och så pampighet i slutet utan dess like.

Vad saknas, vad kan förbättras?

UPDATE!!

1up:
I like. :D

Jessica voice  :wub:

Fina vibraton, man hör styrkan i rösten. Den skulle gärna få explodera. :)

Lite mer pauser i verserna så öronen vilar vore fint. Mer legato på sången? Mer smekande/svepande?

Gillar känslan mycket :)

funky monk:
Svårt att kommentera eftersom jag har så lite erfarenhet inom changern, men jag tyckte om dubbningen med Jessicas röst i slutet väldigt mkt. Är det samma tagning eller två olika inspelningar?

Det flyter annars fint, och inget störigt som står ut  :D

Fin röst

hade varit kul att höra melodin som börjar vid 02:24 spelas av en orgel.

bra jobb

equality:
Hört förut tror jag. Pampigt och fantasieggande. Fin röst hon har. Arret är bra men något krockar lite i nedre mellanregistret. Troir det är piano och basen. Pianot går för lågt ibland. Testat en oktav upp. Tror inte du missar i pampighet.

mahan:
Va kul Per att du fått Jessica med igen!
Jättesvår melodi men hon klarar det kalas. Och modig som hon är så för vi hoppeligen höra nån vers med stämmor.

Ideén med Jessicas chanon sång på slutet tycker inte jag funkar såsåm det nu är uppställt, tycker att leadsången börjar en halv takt före och så kommer dubbletten på rätt takt. Ta det heller som en chanon med leaden på rätt takt och dubbletten 2 eller fyra takter senare. Hoppas nån begriper va jag försöker säga här :D

Sen ska du kolla nedre registret som EQ säger, helheten kunde bli klarare på det sättet!

Snyggt jobbat i varjefall :)

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion