Forum > Demolåtar
MaxB - Båten till stan
Gurano:
Jag tycker om den avskalade verren, men lite vass sång e de och kanske lite för stort rum på sången
Gurano
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 24.05.2012, 00:38:07 ---Oh! va skönt och stämningsfullt!!
Vemodet personifierat!!
11 min ?? Alldeles för kort,det här kan veva på i bakgrunden i timmar.. :lol: ;)
--- Slut citat ---
Tack Bjurte, alldeles för snäll! Jag gillar pianostycket mycket och jag gillar omgivningarna. Börjar lite surt och slutar sött. Först är det en typ som slänger plastsaker överbord utan att bry sig, sen ser man att människor tar vara på livet och njuter. Dom går, springer eller sitter - på massor av ställen i närheten av vattnet (Mälaren).
--- Citat från: Gurano skrivet 24.05.2012, 00:49:52 ---Jag tycker om den avskalade verren, men lite vass sång e de och kanske lite för stort rum på sången
--- Slut citat ---
Mina öron är okänsliga så kanske är det mer högfrekvent än jag förstår. Ska ha det i beaktan under utvecklingen av stycket. Reverb, hmm tja kan va för mycket. Underlättar för mig då jag sjunger men ska kanske backa på den färdiga versionen. Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida