Forum > Demolåtar
1up-Get up on my horse
1up:
En blandning av lite olika grejer. :)
4:00 lång
Get up on my horse or forever live in remorse...
Apropå... Begravningsmusik :)
Eddi:
Jag får en stor känsla av Cirkusmusik blandat med Baltisk undergroundmusik. Bra gjort
MaxB:
Ackordet vid 25 sekunder är fräckt.
Soundet, ljudbilden är galet cool med ett bra driv, som skulle passa nått TV-tema - fram till 53 sekunder men sen händer det saker som inte är lika drivande. Efter det blir det som var spännande mer som en upprepning.
Använd de initiala 53 sekunderna och gör ett snärtigt slut och sälj till TV.
Ursäkta om jag låter kategorisk, jag skriver rakt ut det jag tänker. Hoppas det faller i god jord. Det är väl bättre att kommentera än att hålla då man lyssnat?
1up:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.05.2012, 06:00:55 ---Jag får en stor känsla av Cirkusmusik blandat med Baltisk undergroundmusik. Bra gjort
--- Slut citat ---
Roligt att Det gillas.:) och tack för lyssning. Upp pa trapetsen alla.
1up:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.05.2012, 11:04:54 ---Ackordet vid 25 sekunder är fräckt.
Soundet, ljudbilden är galet cool med ett bra driv, som skulle passa nått TV-tema - fram till 53 sekunder men sen händer det saker som inte är lika drivande. Efter det blir det som var spännande mer som en upprepning.
Använd de initiala 53 sekunderna och gör ett snärtigt slut och sälj till TV.
Ursäkta om jag låter kategorisk, jag skriver rakt ut det jag tänker. Hoppas det faller i god jord. Det är väl bättre att kommentera än att hålla då man lyssnat?
--- Slut citat ---
Jo det är ett skönt ackord.
Visst finns lite av magi i inledningen av låten som försvinner lite senare. Lurigt det där.
Går säkert att fixa till på något vis dock och lägga in kanske lite rythm instrument samt annan lead.
Någon med kontakter som vill hjälpa till att sälja denna till TV. ;)
Tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida