Forum > Färdiga produktioner

PEROWITCH -Iam a lone

<< < (4/4)

Tokai:
Eddi säger: "någon röst kunde du väl ha lagt själv?" Vad eller vem är det då som sjunger? Finns liksom ingen info om detta.
Gillar basmelodin. Rytmen och förstås den turkiska cittran.
Gott sväng!

bjurte:
Duktigt hantverk,svängigt och bra ljud.
Men som sagt,det blir 'Dött' efter ett tag,med bara maskiner och samplade sångslingor.
Levande sång på detta skulle kunna bli riktigt bra...

Gurano:
Hejsan
Har inget kreativt att kommas med. Bra ljud och bra mix - allt ligger, i mina öron, i bra nivå - du vet vad du pysslar med!

Det är dock ingen musik jag skulle köpa på skiva och lyssna på till vardags - men det är ändå alltid inspirerande att höra sånt man "egentligen" inte diggar för att få lite nya inputs.

Ha det gott
Gurano

PEROWITCH:

--- Citat från: Gurano skrivet 24.05.2012, 09:36:39 ---Hejsan
Har inget kreativt att kommas med. Bra ljud och bra mix - allt ligger, i mina öron, i bra nivå - du vet vad du pysslar med!

Det är dock ingen musik jag skulle köpa på skiva och lyssna på till vardags - men det är ändå alltid inspirerande att höra sånt man "egentligen" inte diggar för att få lite nya inputs.

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---
Hej Gurano samma här skulle inte heller köpa den är för snål för det det e därför jag gör den själv hahaha Hoppas allt e bra med dig skall strax till spanien å  kolla lite lite gammla fynd typ sebonica vi hörs

PEROWITCH:

--- Citat från: hogge skrivet 22.05.2012, 16:30:17 ---Hmmm.. Det här gillade ju t.o.m. jag... Trots avsaknaden av distade gitarrer  :rolleyes:
Riktigt bra detta!!

--- Slut citat ---
Kul att du gillade det lite distade gitarrer är det väl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion