Forum > Färdiga produktioner

Tokai - Mannen som försvann

<< < (5/8) > >>

Tokai:
Gåtan löst! :D

Eddi:

--- Citat från: Tokai skrivet 24.05.2012, 21:30:50 ---Han bara försvann. Lite lustigt så liknade han Arne Hegerfors, jag skojar inte för jag har sett honom i verkligheten, kanske blev han uppstrålad av utomjordingar som gillar fotboll och trodde det var Hegerfors?
Ja, har fått lite kritik på överaktivt grundkomp. Men tycker det finns en välbehövlig paus mitt i låten - innan trummorna sätter igång. Men ska kolla se om det går att få lite variation där.
Ja, hursomhelst ett roligt experiment var det. Tackar för dina kommentarer Björn!

Jätteglad att så många velat lyssna och kommentera denna låt.

--- Slut citat ---
Vem är Björn?

bjurte:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.05.2012, 23:30:25 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 24.05.2012, 21:30:50 ---Han bara försvann. Lite lustigt så liknade han Arne Hegerfors, jag skojar inte för jag har sett honom i verkligheten, kanske blev han uppstrålad av utomjordingar som gillar fotboll och trodde det var Hegerfors?
Ja, har fått lite kritik på överaktivt grundkomp. Men tycker det finns en välbehövlig paus mitt i låten - innan trummorna sätter igång. Men ska kolla se om det går att få lite variation där.
Ja, hursomhelst ett roligt experiment var det. Tackar för dina kommentarer Björn!

--- Slut citat ---
Vem är Björn?

--- Slut citat ---

Meehhhh... :angry: ;)

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.05.2012, 13:16:04 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 24.05.2012, 23:30:25 ---

--- Slut citat ---
Vem är Björn?

--- Slut citat ---

Meehhhh... :angry: ;)

--- Slut citat ---
Ok Ok jag trodde du hette Uriah egentligen :lol:

bjurte:
Kärt barn har många namn,ibland visar sig Uriah på gatorna som en vanlig man :o.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion