Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Harmonica Mike - You

<< < (5/10) > >>

MaxB:
Ja, jag gillar blåset också. Även om det kan spelas lite mer avancerat (läs enkelt) för att följa sången. Det är fint ljud i blåset.

Harmonica mike:
Oki,lite fler kommentarer nice :)

Boxcuttern:
Sången,ja den får jag ta på mig :) Oboen bland annat är Guranos verk och jag håller med,soundet är kalas.
Jag tycker den sitter fint i låten som ödslighetsförstärkare och vi kommer inte att ta bort den.Möjligen nån volym korrigering samt eventuell komplettering med nåt annat..Vi får se,vi har lite ideer att testa.Stort tack för digget och kommentaren:"det bästa på KR på länge"..Inte ofta vi får såna kommentarer och det sporrar verkligen - mega thanx man.

MaxB:
Oboen vs KR 5-3 wiiihaaa :)
Köra den mera melodi,fullt möjligt men som den nu är så tycker vi att den förstärker ödslighetsfaktorn i låten.Lite volym korrigering tror jag på..Vi skall testa det till att börja med.

Tack till er båda för kommentarerna

Mike

MaxB:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.05.2012, 11:23:41 ---MaxB:
Köra den mera melodi,fullt möjligt men som den nu är så tycker vi att den förstärker ödslighetsfaktorn i låten.Lite volym korrigering tror jag på..Vi skall testa det till att börja med.

--- Slut citat ---

Precis - en del dynamik att dess volym förändras i tonerna som spelas och att den är med ibland och ibland inte, kan göra susen. Jag ska inte - men låten ger mig associationer så att jag blir sugen att spela kompgitarr på något sätt (på mitt sätt). Det är ett gott betyg från mig - låten inspirerar!

Harmonica mike:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.05.2012, 12:19:25 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.05.2012, 11:23:41 ---MaxB:

--- Slut citat ---

Precis - en del dynamik att dess volym förändras i tonerna som spelas och att den är med ibland och ibland inte, kan göra susen. Jag ska inte - men låten ger mig associationer så att jag blir sugen att spela kompgitarr på något sätt (på mitt sätt). Det är ett gott betyg från mig - låten inspirerar!

--- Slut citat ---

Låtom oss höra inspirationen Max  :) Vi kanske får en ny infallsvinkel eller konstaterar - stopp det räcker.
Musik skall vara kul och nu känns det helrätt.Så låt oss höra vad du hör..Fast inga hårdrocks licks  :P litet skämt där på sista,men det hajar du nog.

Mike

MaxB:
Hmmm, det var ju det där med att få tiden att räcka till. Får se, kanske en liten snutt hur jag känner...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion