Forum > Demolåtar
equality - Wonders
MaxB:
Definitivt finare än en "Vegemite sandwich". Dem har jag aldrig varit förtjust i.
Men här har vi sommar. Härligt sound och skönt spel. Gillar det struttiga gitarrspelet, ger en skön karaktär i musiker-gänget. Ja, en text skadar aldrig i ett sånt här sammanhang!
Asti:
Du har lagt en snygg grund med en luftig och tydlig mix. Jättesnygg akustisk gitarr!
Pianot känns lite tvekande på några ställen, antar att det är samma sak som Emu pekar på.
Nu är det bara att fortsätta med ett stick och sedan repetera det ursprungliga temat så är du i hamn! :)
Skämt åsido, om du vill behålla det instrumentalt behöver du nog utveckla pianot med lite variationer,
alternativt skriv en text och sjung in. Blir intressant att se vad det blir av det här!
/Asti t.f. intressent
Tokai:
Hej kul från dig down there. Hur länge ska du vara i Australien?
Måste dock säga att det jag hör här inte överraskar mig speciellt. Same old stof. But same old good stof!!
Men du gör det bra, lite otajt ibland - men va kan man vänta sig mellan livsfarliga ormar och hungriga krokodiler
equality:
Tack för välvillig feedb. :) Svarar bättre sen. Ny version, stramare i melodier och takt förhoppningsvis så länge.
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 15.05.2012, 00:44:29 ---Tack för välvillig feedb. :) Svarar bättre sen. Ny version, stramare i melodier och takt förhoppningsvis så länge.
--- Slut citat ---
Ja, nu flyter det fint! Väntar med spänning på fortsättningen!
/Asti t.f. Cliff Hanger
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida