Kontrollrummet

equality - Wonders

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Wow Stefan! Vilken överraskning!  :wub: Gillar text och körer. Well done Sir! Hade väl tänkt denna som en hyllning till Coogee Beach där jag bodde utanför Sydney över en månad men den hamnade ju på hyllan som så mycket annat. Vilken ära att du sjöng på denna. Får försöka hitta på en fortsättning. Tack så väldigt mycket!

Skönt att höra att du gillar det. Kunde inte bara låta bli att göra ett försök. Det gick lite snabbt så jag hann inte fråga innan.
Ser nu i tråden att det var lite andra tankar på sångare mm - så sorry om jag klampat in.
Det här med ära är minst ömsesidigt!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Girly

Personlig röst, skön text & vacker instrumental = jättemysig låt  :wub:
...tror jag är inne på femte lyssningen  :D
Spotify - Heartbeat Inverted *** SoundCloud - Lena Lannergren *** YouTube - Lena Lannergren


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 639
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Fyndig text och följsam sång av Cykeln!
Nu saknas bara ett stick och en avslutande vers!  :)
Härlig låt!
/Asti t.f. Avstickare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 393
    • Visa profil
    • SoundClick
jugas: Thnx jugas. Jo, fortsättning behövs.
Max: Bådar för ytterligare co-lab. Thnx!
Eddi: Många gånger har jag drömt om att kunna lira sax. Särbon tycker dessutom att det är det sexigaste instrument hon vet... Thnx.
cykeln: Bra med folk som inte alltid frågar om lov. Skulle inte hända mycket annars. Tack igen cykeln. Skall jobba på fortsättning.
Girly: Tack Girly eller kanske Stefan som skall tacka. Jag gör det för säkerhets skull.  :)
Asti: Du har helt rätt i det som saknas. En avstickare behövs. Hmmm. Thnx!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves