Forum > Demolåtar
HOGGE - När en stjärna dör - Uppdat. med nya trummor..
equality:
Oefterhärmlig energi i refrängerna, svårt att inte ryckas med. Schyssta U2-guror. Lite mixarbete ja, lite murrigt ljud nu och sången fram. Lyckans ost som kan leja bort detta. :)
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 19.06.2012, 00:27:01 ---Oefterhärmlig energi i refrängerna, svårt att inte ryckas med. Schyssta U2-guror. Lite mixarbete ja, lite murrigt ljud nu och sången fram. Lyckans ost som kan leja bort detta. :)
--- Slut citat ---
Tack EQ... Du är alltför vänlig..
Och visst är jag en lyckans ost.. Tyvärr så mister jag ju Freddy inom kort, så efter "Made In Svenska" får jag klara mig på egen hand... Eller.. Jag har någon som just nu testproddar en låt.. Han är jätteduktig så det ska bli spännande att höra resultatet..
Fördelen med Freddy har ju varit att han är så "all-round".. Grym producent. Grym på att fixa trummor och stråkar (bara för att nämna något av allt han gör) och inte minst en jääääkel på gitarrsolon.. Men men.. Det löser sig..
hogge:
För Er som missade trådens början... Nu är denna låten uppdaterad med nya trummor, som jag inte riktigt är helt överrens med ännu, men det kommer förhoppningsvis...
Roland TD-3kv genom Addictive Drums
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/NarEnStjarnaDor_NewDrums.mp3[/mp3]
Tidigare fil - enbart slarvigt hanterade med pennan i Addictive Drums..
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/NarEnStjarnaDor3.mp3[/mp3]
Eddi:
Så snart du övat upp tekniken på trummorna igen så är det egna spelet att föredra framför pennan. Bra Hogs :)
hogge:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.06.2012, 03:56:49 ---Så snart du övat upp tekniken på trummorna igen så är det egna spelet att föredra framför pennan. Bra Hogs :)
--- Slut citat ---
Övning pågår för fullt, men det kommer att ta tid, känner jag :wacko: :blink:
Och det värsta är att vi snart flyttar ut ur huset & bosätter oss i husbilen i några veckor.. Inget jag är särskilt sugen på just nu :(
Tack Eddi..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida