Forum > Demolåtar

HOGGE - När en stjärna dör - Uppdat. med nya trummor..

<< < (7/11) > >>

hogge:
Här är den slutliga versionen.. För min del, that is..
Orkar inte mera nu.. Har slitit hund p.g.a. att min gamla dator fick "tuppjuck" och i panik fick installera om allt (viktigt) på den nya laptopen.. Tog evigheter innan jag fick ordning på det. Men nu tror jag det funkar - peppar, peppar?!?!

Hur som helst. Nu får Freddy försöka ordna upp detta  :lol:

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/NarEnStjarnaDor3.mp3[/mp3]

Mein:
Skön låt! Inte mycket att hänga upp sig på där men... (såklart finns där en avvikande åsikt :))

Trummorna har nåt litet 'flam'-delay på sig som i mina öron nästan ter sig som fasfel (ja, jag hittade ingen bättre liknelse). Ingen stor grej utan mer bara en iakttagelse.

/Mein

bjurte:
Som jag sagt förut,ruskigt bra låt du fått till här,rent av lysande !!.
Tyvärr gillar jag inte arret lika mycket,så vi får hoppas att Freddy lägger lite krut på denna,det är låten värd.
Om inte är detta en sådan låt jag 'gladerligen' skulle kunna sätta tänderna i !! ;)

hogge:

--- Citat från: Mein skrivet 13.06.2012, 14:53:39 ---Skön låt! Inte mycket att hänga upp sig på där men... (såklart finns där en avvikande åsikt :))

Trummorna har nåt litet 'flam'-delay på sig som i mina öron nästan ter sig som fasfel (ja, jag hittade ingen bättre liknelse). Ingen stor grej utan mer bara en iakttagelse.

/Mein

--- Slut citat ---

Tack Mein..
Som vanligt så lägger inte jag någon större vikt vid trummorna.. Det där brukar Freddy sköta på ett alldeles utmärkt sätt.. Men till nästa platta så hoppas jag kunna sköta trumbiten helt själv medels ett riktigt trumset. Detta under förutsättning att min fru fortfarande (vilket är tveksamt) låter mig behålla mitt Mastercard...
Tack igen för lyssning & kommentar!!

--- Citat från: bjurte skrivet 13.06.2012, 16:53:54 ---Som jag sagt förut,ruskigt bra låt du fått till här,rent av lysande !!.
Tyvärr gillar jag inte arret lika mycket,så vi får hoppas att Freddy lägger lite krut på denna,det är låten värd.
Om inte är detta en sådan låt jag 'gladerligen' skulle kunna sätta tänderna i !! ;)

--- Slut citat ---

Stort Bjurte.. Känns stort!!
Att få dom orden från Dig är hedrande.. Jag har själv varit tveksam till denna under en längre tid, men mantrat "Det duger åt mig" kör jag hårt här hemma. Så nu kommer den med..
Jag gör som Du. Jag hoppas också mycket på Freddy här.. Han kommer förmodligen, och som vanligt, att göra om den totalt. Till det bättre givetvis!!
Men till framtida låtar så får Du absolut anmäla Ditt intresse som producent.. Du har ju redan debuterat på första plattan, så det vore väl inte mer än rätt att Du också fick vara med på den tredje och sista...

Tack igen min vän!!

deadbeat:
Mmm, gillar 80-talsgitarrerna!
Första tanken som slog mig var dock samma som Mein, angående flam-ljudet på trummorna. Det stör en del.
Bra låt överlag, den kan de gärna få spela på radio där den hör hemma! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion