Jösses, jag hade inte fått något meddelande om att någon svarat här o inte märkt det på annat sätt heller lustigt nog. Ber om ursäkt, men nu så!

TIll att börja med har jag pillat lite med mixen en aning, fixat nivåer på gitarr o trummor så det låter bättre, hoppas jag

Gitarren är dock fortf lika ostämd då jag har inte spelat in någon ny (varför upptagen med midsommarfirande).
Måste säga att jag är väldigt tacksam för all fin kritik på min röst! Det är ju fortfarande näst intill "igår" jag började sjunga så det värmer att redan få så pass bra kritik för min ganska outvecklade röst. Har faktiskt bokat tid hos sångpedagog till sensommaren o tänkte dra av iaf en 10 lektioner där under en tid framåt. Allt mer tydligt att det finns något där att satsa på. Även kul ni gillar mitt låtskrivande, även det är ju lika färskt som sången.
Övriga kommentarer: Mixen är som sagt ett ihopsläng, så val av trumkomp var en snabb sökning i "apple loops" efter något som passade någorlunda bara så hela mixen är en jätteslask. Var mest nyfiken på vad folk tyckte om låten o idéen, om den höll o var något o jobba vidare på, även om nu som sagt pop inte alls är min favoritgenre precis.
Baserat på feedbacken dock låter det väl som att det inte är något tvivel: bara att sätta sig vid textförfattar-bordet o skriva klart denna o sen försöka få till ett vettigt arr. Får återkomma när jag gett den en omgång ;)