Forum > Färdiga produktioner
Clemens - Losäter - Längre Bort
Clemens:
--- Citat från: HasseFX skrivet 02.08.2012, 15:30:15 ---...även jag missat denna!! :unsure:
Härligt tidstypiskt, i "förlängningen av 80-talet" - referenserna har redan haglat i tråden... Scocco, Sandelin (nja) och inte minst Glennmark (instinktivt hör jag Eva Dahlgerns stämma dubba "Långt - mycket lääängre"-riffet :P) Lite tightare trumljud/rtym så hade Lisa Stansfield och Green också hamnat i referenslistan! Som sagt, synd att detta inte fick lyfta :)
--- Slut citat ---
När det begav sig så var det världens coolaste trumsound tyckte man..he..he..Hoppas få ihop alla spåren till mp3 or
så blir det släpp nu i stället /C :D
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 02.08.2012, 23:35:21 ---Tidstypisk ja. Gadd och Lisa Nilsson..
Tack för denna tidsmaskin :)
--- Slut citat ---
Ja, det är otroligt vad referenserna förändras över tid. Både musikmässigt och soundmässigt. Tack själv! /C :)
Clemens:
--- Citat från: SYNTH skrivet 10.06.2012, 21:18:49 ---Snygg skön låt Clemens! :)
--- Slut citat ---
Tack Synthen! :)
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 03.08.2012, 00:03:04 ---Låter mycket Scocco som sagt. Hitpotential måste det ha varit. Fin produktion.
--- Slut citat ---
Tjena EQ!
Kul var det att spela in i alla fall! Tack! /C :)
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.08.2012, 03:19:18 ---Har nog missat jag med trodde det var en fäbodlåt eller nåt. Javisst för mig blir det Sandelin i tanken och tidstypisk 80-talare som man ja faktiskt dansade till - synd att det inte var till just den här då.
--- Slut citat ---
Sandelinjämförelsen är mindre smickrande :D Tack för lyssning! /C :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida