Forum > Färdiga produktioner

mahan / Harmonica Mike / Wernborg - AGAIN

<< < (12/13) > >>

mahan:
Hallå bästa KR:are!
Nu ska ni inte låte er skrämmas av lite limiterdiskussioner här. :D
Så ta lite tid och lyssna o kommenetera senaste o sista versionen

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=2997.msg34949#msg34949

mvh.
Bumpmakare Johan

spacetrucker:
Jag är mållös....
Jag miste min fru i början av året... cancer.... denna text är alltså mycket personlig... Tack grabbar!

Krister

Harmonica mike:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 21.09.2007, 10:04:02 ---Jag är mållös....
Jag miste min fru i början av året... cancer.... denna text är alltså mycket personlig... Tack grabbar!

Krister

--- Slut citat ---

Å Krister,det var tråkigt..Beklagar sorgen.Hoppas jag gjorde texten rättvisa med min sång..

Mvh
Micael

mahan:
Jovars Krister, vi känner för dig, ledsamma saker, men vi är jätteglada att du finns kvar och delar med dig kunnandet i text och musikväg. Kan alltid lita på att när jag ringer dig i panik och saknar text till nån låt så senast följande dag har jag textroten på e-meijlen. Så trots sorger och bakslag i livet så har musiken en alldeles underbar energi o kraft att hjälpa en att gå vidare.

Så få se vad det blir att svarva till i morron när du sticker dig in, förra gången blev det Fool On The Line. :D
Syns i morn!

h.  Johan

spacetrucker:
Om du gjorde texten rättvisa... Mer än så Mike, mer än så... TACK! Det går kalla kårar utmed ryggraden när jag lyssnar på låten.

Jep. får se va vi lyckas koka ihop i morgon... bäst att inte på förhand fösöka lista ut va det blir för med Mahan i "spakarna" blir det aldrig riktigt vad man tänkt sig... bättre än man tänkte sig dock... men framför allt, ANNORLUNDA ;).

Krister

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion