Forum > Färdiga produktioner

mahan / Harmonica Mike / Wernborg - AGAIN

<< < (10/13) > >>

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 12.09.2007, 23:58:36 ---... och jag tyckte det var kul att få vara med.  :)

Tack alla andra som tyckte det också.

--- Slut citat ---

Så jag antar o hoppas att man vågar inbjuda dig till musisering i framtiden åxå! :D

Wernborg:

--- Citat från: mahan skrivet 13.09.2007, 00:06:50 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 12.09.2007, 23:58:36 ---... och jag tyckte det var kul att få vara med.  :)

Tack alla andra som tyckte det också.

--- Slut citat ---

Så jag antar o hoppas att man vågar inbjuda dig till musisering i framtiden åxå! :D

--- Slut citat ---

Yes ma(ha)n

:)

mahan:
Det är coolt!

Så tillsvidare kan vi lyssna på:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=2997.0;attach=727

:D

h.  Johan

tsmalmbe:
Ja men usch, nu pumpar den ju som en febrig man vid volymkontrollen. Tillbaka med den tidigare versionen. Nu blir jag sjösjuk.

mahan:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 13.09.2007, 00:45:30 ---Ja men usch, nu pumpar den ju som en febrig man vid volymkontrollen. Tillbaka med den tidigare versionen. Nu blir jag sjösjuk.

--- Slut citat ---

Jaaha, nog har jag kanske lite feber ännu, men jag förstår inte riktigt sjösjukepumpen??
Har inte använt nåt som inte fanns på förra versionen, kanske ökat  aningen på basen, that´s it, körd genom AAMS med samma inställningar.

Så lite närmare beskrivning för den febrige, please.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion