Forum > Demolåtar
TEMU feat David Rönnlund: Come to Rescue
Emulator:
Hmike + valdez: tack ska ni ha! Ska se över disten då...kommer nog att ändras på fler punkter. Svårt att göra så mycket åt i skrivande stund då jag befinner mig på hotell hela veckan :(
Tack för lyssningen!
Arete:
Gillade nyckelharpan, intressant början. Tycker inte att trummorna låter speciellt roliga, lite väl vassa och "syntstandard". Fila mer på ljudet där tycker jag. Sången lät bra, dock lite väl lågt mixad. Påminde mig, på gott och ont, om pitchfork project... ja fast med nyckelharpa då ;-)
mahan:
Oujees!
Låter lite skramligt detta, trummorna erövrar för stor del av fältet, många snygga detaljer kommer i skymundan, sången hörs knappt, man får lixån gissa sig fram till vad som händer, byt frekvens på trum kompet.
Som helhet är detta en skitsnygg låt, som sagt tycker att arret behöver ses över, annars helt okei! Laikit :)
h. JOhan
Emulator:
Arete: jag skruvade i flera dagar för att det skulle låta som lyktstolpespark ;) Men jag hade även tänkt att skicka på en mer rassligtrummata, kanske mer dova trummor ihop med metalliskt rassel och så.
Pitchfork Project..har jag nog inte hört? får kolla .)
Mahan: I hear you :) vi får se hur det slutar med olika register och sång och annat :)
Tack för lyssning bägge två !!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida