Forum > Demolåtar
JT - When I saw the mill - Upd 30/4
Jay Thomas:
En tanke slog mig eldandes ute. Kunde man inte dubbla tempot och lägga på DnB-trummor? Sagt och gjort och näe, det funkade inte alls. Att däremot lägga trummorna med 90 som tempo fungerade riktigt bra! :) (tycker jag)
Vad tror just du? Funkar trummorna, även om det skiljer sig rejält från ursprungstanken?
http://soundcloud.com/busstop18/when-i-saw-the-mill-xdrum-edit/download
HasseFX:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 30.04.2012, 22:14:14 ---Vad tror just du? Funkar trummorna, även om det skiljer sig rejält från ursprungstanken?
--- Slut citat ---
"Äsch, vaniljsåsen är slut :( Vad ska vi då ha på äppelkakan?"
"Skånsk senap :P"
;)
Jay Thomas:
--- Citat från: HasseFX skrivet 01.05.2012, 12:48:05 ---
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 30.04.2012, 22:14:14 ---Vad tror just du? Funkar trummorna, även om det skiljer sig rejält från ursprungstanken?
--- Slut citat ---
"Äsch, vaniljsåsen är slut :( Vad ska vi då ha på äppelkakan?"
"Skånsk senap :P"
;)
--- Slut citat ---
:lol:
Grovkornig dessutom! :)
Asti:
Jo, det funkar väl. Jag skulle föredragit mjukare trummor, kanske vispar.
Om du behåller dessa trummor så tycker jag du ska dra ner dom en aning, det blir lite för hårt och vasst så här..
Skön röstliknande synt och snyggt pianoklink! Fina klanger.
/Asti t.f. föredragare
Jay Thomas:
--- Citat från: Asti skrivet 01.05.2012, 17:41:45 ---Jo, det funkar väl. Jag skulle föredragit mjukare trummor, kanske vispar.
Om du behåller dessa trummor så tycker jag du ska dra ner dom en aning, det blir lite för hårt och vasst så här..
Skön röstliknande synt och snyggt pianoklink! Fina klanger.
/Asti t.f. föredragare
--- Slut citat ---
Tack Asti! :)
Skulle egentligen vilja lägga ett vispkomp men tänkte kolla om även denna "senap" funkar, vilket jag tycker personligen. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida