Forum > Demolåtar

Hogge - Demo (Rock) - TRUMTEST

<< < (4/5) > >>

bjurte:
Ja-ja,nu tjöötar vi inte mer om det.....Men!!! :angry:......... :D
Bara så du vet,jag nominerade en av dina låtar till "Best of KR 2008 - 2010" tråden.. ;)

hogge:

--- Citat från: bjurte skrivet 10.05.2012, 19:05:10 ---Ja-ja,nu tjöötar vi inte mer om det.....Men!!! :angry:......... :D
Bara så du vet,jag nominerade en av dina låtar till "Best of KR 2008 - 2010" tråden.. ;)

--- Slut citat ---

Låter som en klok idé.. Är vi vänner igen nu då?  :lol:  :wub:
Vad tusan är "Best Of KR"?? Vilken låt då? Eller skit samma.. Det där får jag ju kolla upp...
Hur som helst - Stort tack för nomineringen!! Ska bli spännande att se vilken låt Du gillar  :wub:

hogge:
Oj... Gammal tråd, men ändå.. Låten är högaktuell fortfarande.. Den ska ju vara med på "Made In Svenska" är det tänkt... För övrigt är det den sista låten som jag just nu jobbar med till plattan.. Har lite svårt att få till sången på denna.. Jag lär mig ju aldrig sånt där som VILKEN ton som jag har som grundton i sången, så jag gör ju (och denna är ett exempel) ibland låtar som jag har jättesvårt att sjunga till???

Nåja.. Det var inte det jag ville nu.. Nu är det såhär att jag gjorde ett första test med mitt nyinköpta (men begagnade) Roland set.. Jag har inte trummat på år & dar, så skit i teknik etc.. Jag vill egentligen bara kolla med Er som kan, om trummorna låter bättre än det brukar??
Vad jag gjort är att jag justerat lite felslag och taktmissar (som sagt - har haft ett långt uppehåll från trumstockarna), men annars är det Roland-setet som går via Addictive Drums..
Så... Funkar det??
Ni får gärna vara obehagligt ärliga.. På soundet alltså..

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/Test_Roland1.mp3[/mp3]

Jocke:
Tycker det låter bra utan att jämföra. Vill tro att jag hör att du har jäkligt kul!  :D

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 20.06.2012, 12:50:25 ---Tycker det låter bra utan att jämföra. Vill tro att jag hör att du har jäkligt kul!  :D

--- Slut citat ---

Tack Jocke.. Jag är ju, som sagt, så dålig på att höra sånt där så alla intryck är välkomna..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion