Forum > Demolåtar
JT - Power in the dough
Jay Thomas:
Powerambient skulle det kunna kallas. Kanske... ;)
Varning för högt ljudtryck!
http://soundcloud.com/busstop18/power-in-the-dough/download
Jocke:
Kul detta! :) Brukar bli så sömnig av ambienter - gäsp! ;-) Skulle precis skriva att riffet efter 1min är så bra att du kunde tona ner syntmattan när den försvann... :P
Eddi:
Tack för varningen - men jo jag tycker det låter riktigt bra det här - intressant val av instrument och det tar sig med guran tycker jag, bra.
Jay Thomas:
--- Citat från: Jocke skrivet 26.04.2012, 19:37:27 ---Kul detta! :) Brukar bli så sömnig av ambienter - gäsp! ;-) Skulle precis skriva att riffet efter 1min är så bra att du kunde tona ner syntmattan när den försvann... :P
--- Slut citat ---
Tack Jocke! :)
Jo vi pratar seriös crossover här. :D
--- Citat från: Eddi skrivet 26.04.2012, 19:41:39 ---Tack för varningen - men jo jag tycker det låter riktigt bra det här - intressant val av instrument och det tar sig med guran tycker jag, bra.
--- Slut citat ---
Tack Eddi! :)
Lite blandad kompott över det hela. :) Kul att låter bra (bättre) om guraspelet. :) Någon gång måste ju förbättringen inträffa... ;)
Jocke:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 26.04.2012, 22:34:07 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 26.04.2012, 19:37:27 ---Kul detta! :) Brukar bli så sömnig av ambienter - gäsp! ;-) Skulle precis skriva att riffet efter 1min är så bra att du kunde tona ner syntmattan när den försvann... :P
--- Slut citat ---
Tack Jocke! :)
Jo vi pratar seriös crossover här. :D
--- Slut citat ---
Tror man måste blanda intryck och idéer för att det ska bli eget - ibland blir det bra - ofta blir det... intressant! ;-D Klart man ska prova lite olika - annars kan man ju lika väl starta cover-band!^^ Inget ont om cover-band - de har sitt berättigande - orginalartisterna hinner väl inte vara överallt?
Tycker balansgången ligger i att inte vara för udda och svår men ändå inte bli banal... krav på sig har man. B) :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida