Forum > Demolåtar

Snutten

<< < (2/2)

Harmonica mike:
Schysst med spelaren :)

Ja alltså jag fick sångideer ala Bowiemane´r till det här..Får jag en lucka så ylar jag in vad jag "hörde"..

EDIT:Ylade inte så mycket men man kan kanske dra sång,om det nu skall in i denna,åt det här hållet..Men nån annan får göra det,short om tid här.

Mike

Jay Thomas:
Kool låt! :) Bra ljud som vanligt! Ett par suringar i slutet drar ner det lite grand. Åtgärda dem så "rockar" låten! :)

Jocke:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.04.2012, 09:59:05 ---Schysst med spelaren :)

Ja alltså jag fick sångideer ala Bowiemane´r till det här..Får jag en lucka så ylar jag in vad jag "hörde"..

EDIT:Ylade inte så mycket men man kan kanske dra sång,om det nu skall in i denna,åt det här hållet..Men nån annan får göra det,short om tid här.

Mike

--- Slut citat ---

Först tänkte jag nog att den skulle tjäna på att tona ner bas-synten och kanske köra bas-pad i några partier för att bli än mer "spooky" men när jag hör detta ångrar jag mig. Tror att bas-beatet kan snyggas till och bli riktigt suggestivt om man jobbar lite med det. Skulle kunna tänka mig en upplösning med ett rakt trumbeat med ride...

Att inspireras av: In the army now med Status Quo

SYNTH:
Tackar era kommentarer! :)
Kanske skulle göra en annan version speciellt för dig Mike. ;)
Får klura på detta vore kul.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion