Forum > Demolåtar

Marre - När du är grå och ensam

<< < (3/9) > >>

bjurte:
Oj oj oj,det här var 'Någons' hemmaplan! ;) Bravo...
Eddis spel är helt Ok oxo,men som JT var inne på,lite för modern taggtråd i soundet,vill ha mer trääigt spräck här..

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 22.04.2012, 15:08:32 ---Oj oj oj,det här var 'Någons' hemmaplan! ;) Bravo...
Eddis spel är helt Ok oxo,men som JT var inne på,lite för modern taggtråd i soundet,vill ha mer trääigt spräck här..

--- Slut citat ---
Då skulle jag ha kört med LP'n i stället för med TC'n jag gillar soundet men Cykeln har spåret så han kanske kan träa till det lite?

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.04.2012, 15:46:13 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 22.04.2012, 15:08:32 ---Oj oj oj,det här var 'Någons' hemmaplan! ;) Bravo...

--- Slut citat ---
Då skulle jag ha kört med LP'n i stället för med TC'n jag gillar soundet men Cykeln har spåret så han kanske kan träa till det lite?

--- Slut citat ---
Jag färgade lite när jag ändå klippte och härjade i spåret men det var nog inte åt trähållet

Dividend:
Lyssnar på verren Marre-cykeln-eddi på gura.

Nu är det ju så att jag anser att *blues* som sådan bara kan nå upp till en 4:a på 5-gradig. Man har liksom hört det förr, om ni förstår hur ni menar. Men det här får fan 4+ :D

Svänger på bra hörni :)

Harmonica mike:
Jorå,helt ok detta.

Några fills ligger lite väl tungt på sången Eddi,och Maria ligger lite offtune här och där men som helhet så slänger jag upp fyra hattar i luften.Bra lirad gura,kanske automatisera ned sångkrockfillsen..Eller så får den gå till historien så här,jag kan leva med det :)

Bikens grund är lysande så jag övervägde att bidra med en norrländsk tolkning men jag MÅSTE sätta en(läs 5 andra inkl.text)annan låt först..Så det vette tusan när jag får tid till det.Nåja,Maxen å Marre/Eddi och inte minst Hojens verre funkar fint.

Schysst pianoliradblues,ett mega plus i min bok.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion