Forum > Färdiga produktioner

MaxB "Lost Love" med Matteman, Girly och Hagis

<< < (7/7)

Roffe H:
Suveränt Max, applåderna efter notställs-sänkning och bladvändning var kul, tror de gällde även munspelandet, härligt.
/Roffe H

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 23.01.2017, 17:57:06 ---Suveränt Max, applåderna efter notställs-sänkning och bladvändning var kul, tror de gällde även munspelandet, härligt.
/Roffe H

--- Slut citat ---

Om några minuter kommer jag framföra den här låten på Engelen. Har spelat mina första 20 minuter och snart är det dags för nästa set. Då ska den spelas

Plinka:
Applåder från västkusten!! Alltid kul att höra fina collabs av duktiga kr-vänner  :wub:
Kan tänka mig att denna är en populär dansgolvstryckare  ;)

MaxB:

--- Citat från: Toby skrivet 21.01.2017, 11:16:21 ---Mycket fin liten ballad! Tjejen som sjunger är bara grym. Klassisk uppbyggnad av låten som funkar kanon. Snyggt jobb. Grattis!/Toby

--- Slut citat ---

Ja, det var några år sen vi gjorde den i original.  Jag plockade fram tråden eftersom jag testar att framföra låten med loop-pedal och oktav-pedal i min repertoar i år och det troligen är flera på kr som inte hört denna med Girls sköna röst.

--- Citat från: Roffe H skrivet 23.01.2017, 17:57:06 ---Suveränt Max, applåderna efter notställs-sänkning och bladvändning var kul, tror de gällde även munspelandet, härligt.

--- Slut citat ---

Ja, riktigt roligt med responsen på alla sätt där. Den blev en seriöst bra framförd låt på Engelen igår. Funkade bra med gitarrintro-loopen och bas-loopen och tror att både munspel och sång satt bra också. Kul upptäckt att ha närvaro nog att kunna se publikens ansiktsuttryck, samtidigt som jag sjöng. En del var riktigt relaxade och satt och blundade då de lyssnade, nästan som om de njöt, kunde jag lura mig själv att tro, samtidigt som jag sjöng. Den närvaron var en grym upplevelse!

--- Citat från: Plinka skrivet 24.01.2017, 18:58:03 ---Applåder från västkusten!! Alltid kul att höra fina collabs av duktiga kr-vänner  :wub:
Kan tänka mig att denna är en populär dansgolvstryckare  ;)

--- Slut citat ---

Ja, där passar versionen med Girly på sång, sista dansen...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion