Forum > Färdiga produktioner

MaxB "Lost Love" med Matteman, Girly och Hagis

<< < (3/7) > >>

MaxB:
Såg att texten saknades i första inlägget. Nu finns den där - bättre sent än aldrig!

equality:
En pärla man missat. Bra idé att spela in på video, så många konstiga fingersättningar som man inte har en aning om hur de togs när man lyssnar något, några år senare. Bra sånginsatser från er båda och vem är Joe Cocker? Har lite svårt för powerballader men inte denna. Bluesig feel med hammond också. Schysst. 

SYNTH:
Wow en riktigt mys skön låt gillar jag skarpt! B)

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 10.08.2012, 00:58:17 ---En pärla man missat. Bra idé att spela in på video, så många konstiga fingersättningar som man inte har en aning om hur de togs när man lyssnar något, några år senare. Bra sånginsatser från er båda och vem är Joe Cocker? Har lite svårt för powerballader men inte denna. Bluesig feel med hammond också. Schysst. 

--- Slut citat ---

Ja, video ger bra info om vad man gjorde...
Har suttit och försökt få fram plocket och ackordsspel och sjunga alla delar själv igår och idag men det är inte lätt, underlättar då man har med sig de andra.

--- Citat från: SYNTH skrivet 10.08.2012, 01:04:43 ---Wow en riktigt mys skön låt gillar jag skarpt! B)

--- Slut citat ---

Tack, det gör jag också.  :wub:

cykeln:
Håller med mig själv här!
och Girlys sång är ju bara top notch!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion