Forum > Färdiga produktioner
Dom Skinande - DuoJa
Harmonica mike:
Härligt att se denna på färdiga :)
Jag minns vad du skrev i pm:et till Maria å mig innan vi hade gjort nåt :D Nice work som dom säger over there.Du kan ju börja fundera på nästa tema med Maria,jag har snålt med tid men bidrar så mycket jag kan..
Mike
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.04.2012, 10:37:17 ---Härligt att se denna på färdiga :)
Jag minns vad du skrev i pm:et till Maria å mig innan vi hade gjort nåt :D Nice work som dom säger over there.Du kan ju börja fundera på nästa tema med Maria,jag har snålt med tid men bidrar så mycket jag kan..
Mike
--- Slut citat ---
Bjurte klurar på (med mitt bistånd), har oxå en del kring mej nu, men jättebra idéer är på gång :rolleyes:
/Maria
Eddi:
Jo denna fick ju 6 poäng av mig mest beroende på att den distade lite annars hade det vart 8:an märkligt att du lägger upp den med bibehållen dist B)
bjurte:
Hmm.. Du får gärna specificera dig lite,så jag kan korrigera!!
Hör inte någon dist,mina förbenade öron du vet. :(
Eddi:
--- Citat från: bjurte skrivet 20.04.2012, 21:56:48 ---Hmm.. Du får gärna specificera dig lite,så jag kan korrigera!!
Hör inte någon dist,mina förbenade öron du vet. :(
--- Slut citat ---
Jag har ju samma öron som dig :P
Mellan 140 till 170 i vänster ligger nån bastaurus som distar och den gör det på nåt stycke längre fram oxå. Hoppas det pekar dig rätt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida