Forum > Färdiga produktioner
Dom Skinande - DuoJa
Dividend:
Lyssnar på den här igen! Faaan, vad bra den är!
I somras lyssnade jag flera gånger om dan på rezznak-låtarna och speciellt en av dem. Rockigt som få!
bjurte:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.04.2012, 13:33:54 ---Lyssnar på den här igen! Faaan, vad bra den är!
I somras lyssnade jag flera gånger om dan på rezznak-låtarna och speciellt en av dem. Rockigt som få!
--- Slut citat ---
Tackar!!
Reznac ja,jo det ligger 2 nya låtar på jäsning,måste bara få tummen ur..
Det blev ju inte bättre av det kommande 'Generalskapet' heller.. :D
Ja-ja Rezze får vänta,han försvinner ju inte.. :huh: B)
Rattlesnake:
Bra låt med mäktig produktion. Mest imponerad över hur du har lyckats få sången att låta som om Maria och Micke stod och sjöng vid i samma rum, vid samma mick - förmodar att så inte var fallet. ;)
Speldoseslutet gillar jag. Det låter som det är en handvevad historia och inte fjäderdriven. Har jag rätt?
Vad gäller disten så finns den där på vänsterkanalen. Märks tydligast vid 81s, 93s och till och från under hela gitarrsolot. Det låter som kanalen är överstyrd helt enkelt. Kolla masterkanalen och eventuella subgrupper. Nånstans slår det över.
Boxcutter:
Fina melodier och utmärkt sång (och som någon tidigare sa är mixen av sången perfekt). Dock stör jag mig mycket på hihaten. Vet inte om det räcker att panna den mer åt vänster (den ligger helt i höger högtalare för mig) eller om den även behövs sänkas. Detta kan ju givetvis vara en smaksak, men jag tycker den rent av förstör låten. Jag behövde nästan pausa för att se att det inte var nintendospelet i emulatorn jag hade i bakgrunden som genererade ljudet.
Annars en mycket bra låt. Sångarna har aldrig funderat på att börja sjunga metal?
bjurte:
Ja-Ja-Ja!! TJÖÖÖÖÖÖTA!!! :angry:
Närå! 'Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig ?? B)
Jag har Monofierat 'percussion' krejjerna och dragit ner hela mixen 1 db...(nu skare väl fn.. inte dista)
Bu-huu.. hur ska jag nu kunna vinna Volymkriget.. :( ;)
Skallran : Nä dom var en halv nation ifrån varandra! ;)
Speldosan - jag vetefn.. Samplad från Webben..
Boxcutter - Nintendo percussion:en monofierade nu..
Metall ?? Njae,men dom kan Rocka på rätt grymt..Eller det borde dom nog svara på själva va?? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida