Forum > Färdiga produktioner

Turn off your television - Long walk

<< < (2/6) > >>

Jay Thomas:
Svinbra i mina öron! :) Nu lyssnar jag förvisso genom en ajfånhögtalare så mixen säger jag inget om men låten och arret är perfekta tycker jag! Nakenheten och harmonierna för mina tankar till C S N och Simon & Garfunkel och det är bra!  :wub:

Yllet:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 19.04.2012, 07:30:03 ---Svinbra i mina öron! :) Nu lyssnar jag förvisso genom en ajfånhögtalare så mixen säger jag inget om men låten och arret är perfekta tycker jag! Nakenheten och harmonierna för mina tankar till C S N och Simon & Garfunkel och det är bra!  :wub:

--- Slut citat ---

Jag bockar och bugar. En bra mix ska fungera i de flesta ljudsystem!

mvh Jon

slipperman:
Jätteskön låt och kalasmix, snyggt och luftigt. Jag tror jag förstår tanken med den elaka el-virveln i pannat höger att den typ skall ge kontrast i den övrigt akustiska ljudbilden, men den tog fokus från resten av låten från mig när jag lyssnade. Ska den vara så framträdande? Kanske annat ljud?

MaxB:
Lyssnade igår men var för stressad för att  - l y s s n a -
L y s s n a r   nu och tycker mixen känns bra. Hör inte något problem i mixen (ganska bra lurar).

Harmonica mike:
Det låter bra hos mig också Jon.

Gurorna låter helt underbart och hela mixen likaså,hörde inte nåt nämvärt från sången annat än att det låter lite mysko/drömskt med såna där körer.

Låten är lite för "klen" för mig i brist på bättre ord,så den faller utanför mitt digg.Mix och utförande - oklanderligt.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion