Forum > Demolåtar
mahan - MAKE UP
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.04.2012, 13:10:34 ---Äh jag erkänner boys,jag tog en lyssning till :)
Riktigt bra detta så en liten bump är helt ok.Och med detta säkerställer jag att låten ligger på första sidan över valborgshelgen i alla fall.
Rocka på
Mike
--- Slut citat ---
Jaadu Mike!
Liten blir stor eller hur gick visan :)
Ett stort tack igen för lyssning o kommentar,
en bump eller en till skadar ju icke en sill
(jisses va dåligt rimmat)
Hur som helst så kör vi vidare eller hur!
h. johan
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.04.2012, 23:44:08 ---Nej nu, här har hänt saker. Jag orkar inte läsa vad alla skrivit men här finns grymma gitarrister med nu. Skön närhet till sångaren som är extraordinär - Johan helt enkelt. Super-prestation på sång och återigen, otroligt sköna gitarrer och - framför allt - skön mixning av gitarrerna som är med. Mixen känns fantastiskt bra. Och så var det gitarrerna igen, fy fabian så skönt det låter om allt!!!
För att travestera HM slänger jag upp ett gäng hattar i luften!
--- Slut citat ---
Vow!
Dessa yberord ställer till det för mig, bl.a dåligt samvete för att jag inte har gett mig tillräkligt tid att lyssna o kommentera alla låtar som slängs upp! Ska försöka bättra mig, lovar inget men lyzzning o kommentering e ju allt som detta forum bygger på!
Tack alla för sköna ord och lovar att försöka bättra mig.
Hur som helst ska du MaxB ha ett tack för lovorden, dom verkligem värmer" :wub:
h. johan
Eddi:
Det här är riktigt j*kla asskön pop-rock som mycket väl kunde vara utgiven av orginalartisterna vilka man nu väljer att det ska låta som - finns flera faktiskt - rikltigt riktigt bra 7 guldstjärnor av fem möjliga.
Tokai:
Vilken frenesi!
Tror nog det är bland bästa herr mahan gjort.
Tycker kanske sången kunde variera sig lite ibland. Lite för mycket krut hela tiden liksom.
wernis gitarr passar perfekt och är guld, men jag vill ha upp den i volym.
Riktigt tungt pung gung - you are the kung!
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 28.04.2012, 18:38:52 ---Vilken frenesi!
Tror nog det är bland bästa herr mahan gjort.
Tycker kanske sången kunde variera sig lite ibland. Lite för mycket krut hela tiden liksom.
wernis gitarr passar perfekt och är guld, men jag vill ha upp den i volym.
Riktigt tungt pung gung - you are the kung!
--- Slut citat ---
Snacka om dåligt rim :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida