Forum > Demolåtar
mahan - MAKE UP
Eddi:
Hm... jag har inte gjort nåt på denna alls - vem kan det då vara :lol:
mahan:
TJOU!
--- Citat från: Eddi skrivet 21.04.2012, 00:55:23 ---Hallo hallo - nu funkade det hela 274 - måste ha haft nåt feedfel .
Fy fan vad bra den är bry dig inte om mina tidigare invändningar - nog det bästa jag har hört från dig - det rockar helfett :P
--- Slut citat ---
EDDI!
Oj va det värmer med såna fina ord! :wub:
TAKKAR!
--- Citat från: Asti skrivet 21.04.2012, 17:09:53 ---Välproducerat, fin mix, snygga gitarrer och sköna trummor,
men jag går inte igång på låten. Det händer för lite oväntade saker
för att väcka mitt intresse, men ljudbilden är fyllig och fin!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti!
Kul o tur att du uppskattar jobbet mitt, tråkigt förstås att det inte startar före dig.
Tänkte nog trolla lite till med arret men sen tyckte jag igen att "much is too much"
Kommer snart den sista versionen med nya soolon, hålli dig! :D
--- Citat från: pxm skrivet 21.04.2012, 17:43:50 ---Sköna gitarrer och bra sång.
Rikitigt, riktigt bra.
Alla instrumeten + vox sitter rätt
i mixen.
Diggar det här !!!
mvh
--- Slut citat ---
Va kan jag annat tillägga... än TACK! :wub:
--- Citat från: cykeln skrivet 21.04.2012, 18:13:12 ---Snygga gitarrer här
och sången riktigt bra!
Kören förstås
Det är lite ZZ över denna - genom riffen.
Produktionen som helhet är radioklar och skivnära
There is a fire burning here!
--- Slut citat ---
Tackar innerligt för det!
Dom orden ger Obbnäsguuben motivation till meeeera musiksvarvning! :wub:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.04.2012, 03:04:10 ---Hm... jag har inte gjort nåt på denna alls - vem kan det då vara :lol:
--- Slut citat ---
Men Eddi då...
tycker mig minnas att du agerade som publik :lol:
OM EN STUND SÅ SLÄNGS SISTA VERSIONEN UPP I TRÅDBÖRJAN, EN VERSION MED WERNBORG PÅ SOLOGURA... HUKA ER! :D
Tackar för era kommentarer och framför allt lyssningar
(och takk till publiken, Eddi)
h. johan
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 18.04.2012, 00:15:49 ---Ett stort tack till Wernborg som igen en gång lånade sitt härliga sologuralir!
EV. MEDVERKANDE: Wernborg on the sologuitar
--- Slut citat ---
Varsågod!
Har lite av en svacka just nu så då kan man passa på att försöka återfå inspirationen genom att co-labba lite grand.
Harmonica mike:
Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen :)
Bra här Steffo,det lyfte helt i riktning med vad jag misstänkte.Inget fel på din tidigare gura Johan men Wernis e Wernis...Fast slutet på solot lät som om du missade/tjuvstartade på ackordsbytet :P :D man måste ju skriva lite dåligt oxå så ni inte blir för malliga :lol:
Det här är en bra låt som nu är fulländad.Sätt igång och mata radiogudarna.
Mike
Wernborg:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.04.2012, 07:02:06 ---Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen :)
Bra här Steffo,det lyfte helt i riktning med vad jag misstänkte.Inget fel på din tidigare gura Johan men Wernis e Wernis...Fast slutet på solot lät som om du missade/tjuvstartade på ackordsbytet :P :D man måste ju skriva lite dåligt oxå så ni inte blir för malliga :lol:
Det här är en bra låt som nu är fulländad.Sätt igång och mata radiogudarna.
Mike
--- Slut citat ---
Hah! Det är din hjärna som är inställd på treackordblues bara. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida