Forum > Demolåtar
Cykeln - Sist i Forumfestivalen blues
Harmonica mike:
Coolt Stefan.
Höga points i min bok för det här.Jammade loss på ett munspel - jorå så att :)
Dom bluesiga hattarna åkte upp i luften och fördes bort av vinden,det tar nog ett tag innan jag hittar dom igen :)
Tack för MUSIKEN
Mike
MaxB:
--- Citat från: cykeln skrivet 16.04.2012, 08:52:18 ---Gurano
Måste bara hitta gospel-pluggen :D
Lekte bara lite med funktioner i EZ-keys, testade lite basgångar och hittade en grundpattern i SD
och skulle till att stänga utan att spara - när idén kom att slänga upp en komma-sist-blues på skoj.
La på ett uselt gitarrsolo och skickade.
Allt som ev är bra är pluggar.
--- Slut citat ---
Du har redan hittat gospel-pluggen, broder! Allt som är bra är Cykeln!
Det enda som inte är riktigt bra i mina öron är hur trummorna kommer in.
Där kan jag tänka mig att en riktig trummis skulle gjort annorlunda.
Om du vill - plocka bort ditt solo och lägg upp en verre så att vi andra, Harmonica Mike, jag, pxm och alla andra kan jamma hur mycket vi vill, till den. Den är perfekt som grund för massor av övningar. PM:a gärna om du vill, så att åtminstonde jag kan få leka med den, please. :wub:
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.04.2012, 12:36:09 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 16.04.2012, 08:52:18 ---Gurano
Måste bara hitta gospel-pluggen :D
Lekte bara lite med funktioner i EZ-keys, testade lite basgångar och hittade en grundpattern i SD
och skulle till att stänga utan att spara - när idén kom att slänga upp en komma-sist-blues på skoj.
La på ett uselt gitarrsolo och skickade.
Allt som ev är bra är pluggar.
--- Slut citat ---
Du har redan hittat gospel-pluggen, broder! Allt som är bra är Cykeln!
Det enda som inte är riktigt bra i mina öron är hur trummorna kommer in.
Där kan jag tänka mig att en riktig trummis skulle gjort annorlunda.
Om du vill - plocka bort ditt solo och lägg upp en verre så att vi andra, Harmonica Mike, jag, pxm och alla andra kan jamma hur mycket vi vill, till den. Den är perfekt som grund för massor av övningar. PM:a gärna om du vill, så att åtminstonde jag kan få leka med den, please. :wub:
--- Slut citat ---
CC:a mig - skön grund.
slipperman:
Man skall inte underskatta lidande och ömkansvärda tillstånd som inspiration! :)
Marruschkka:
Skön laidback-blues det här Stefan :rolleyes:
Visst skulle man kunna jamma på den här, folk här verkar vara på hugget, men det är tungt nu som det är oxå :P
Swing on!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida