Forum > Färdiga produktioner
Tribal
Wernborg:
Tribal (Tech) så det så härliga till. Skulle platsa på vilken av deras plattor som helst. Underbart.
Tack!
Känner igen mig i det där att man var mer kreativ för när det fanns begränsningar på ett annat sätt. Finns tre workstationsyntar jag kan varenda skrymsle i. Det började med Cazio CZ-230S. Följdes av Roland D-20 och avslutades med Korg 01/w FD. Efter det tog datorn vid och jag slutade lära mig mina prylar.
pxm:
Blev tvungen att lyssna då Scott Henderson och Tribal Tech tillhör mina absoluta favoriter.
Och-jo-det låter härligt mycket Tribal Tech. Så är det shysst mixat också så det osar
modern jazz kvalitet om det här. Överraskande bra, Mein. Det är första gången jag lyssnar
på något av dina alster och jag skall fortsätta lyssna. Det här låter ju spännande.
Väldigt bra jobbat.
mvh
jonnerstone:
--- Citat från: Wernborg skrivet 15.04.2012, 13:39:44 ---Tribal (Tech) så det så härliga till. Skulle platsa på vilken av deras plattor som helst. Underbart.
Tack!
Känner igen mig i det där att man var mer kreativ för när det fanns begränsningar på ett annat sätt. Finns tre workstationsyntar jag kan varenda skrymsle i. Det började med Cazio CZ-230S. Följdes av Roland D-20 och avslutades med Korg 01/w FD. Efter det tog datorn vid och jag slutade lära mig mina prylar.
--- Slut citat ---
Ohhhh har du ägt en varg? Lite avis, själv fick jag nöja mig med en M1:a, fast den har servat mig väl och varit med i både studios och live under många år, samt att jag arrade låtar på dess inbyggda sequencer som ju inte direkt var en bomb av intuitivitet :D
Jay Thomas:
Var är länken??
//tf grinolle
Gurano:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 15.04.2012, 14:12:26 ---Var är länken??
//tf grinolle
--- Slut citat ---
Den e där...men du kanske kikar via telefon? - för när jag gjorde det så såg inte jag heller någon länk - syns via dator i alla fall
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida