Forum > Demolåtar

VIIDES HUONE - SYDÄMENI JÄÄTÄNEET

<< < (4/6) > >>

Eddi:
Javisst nu låter hon bättre på normalen men på det höga registret försvinner hon en anings - trippla spåren och EQ:a upp botten samt komprimera på de två extra kanalerna tycker jag - men det är bara en gammal mans tankar man är väl disträ antar jag.
Grevligt trevlig helg tycker jag också.

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.04.2012, 19:30:39 ---Javisst nu låter hon bättre på normalen men på det höga registret försvinner hon en anings - trippla spåren och EQ:a upp botten samt komprimera på de två extra kanalerna tycker jag - men det är bara en gammal mans tankar man är väl disträ antar jag.

--- Slut citat ---

Hon är bra oavsett vad man gör med hennes röst.

Trevlig helg tänkte jag också passa på att önska - gjorde jag också till en gammal man via telefon - men han har kanske glömt att sätta telefon på laddning. Eller så såg han att det var jag som ringde.  ;) Hepp!

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.04.2012, 19:30:39 ---Javisst nu låter hon bättre på normalen men på det höga registret försvinner hon en anings - trippla spåren och EQ:a upp botten samt komprimera på de två extra kanalerna tycker jag - men det är bara en gammal mans tankar man är väl disträ antar jag.

--- Slut citat ---
Tjou Eddi!
Ett verkligt recept du slänger in här, får allting att låta så lätt! :D
Ska dock försöka skaka av mig denna låt nu och låter Krister ta hand om resten,
det ät ju egentligen hans låt som vi svarvar på här!
Tack för att du orkar med lyssningar och kommentz!

h.  johan

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 13.04.2012, 20:54:34 ---

--- Slut citat ---

Trevlig helg tänkte jag också passa på att önska - gjorde jag också till en gammal man via telefon - men han har kanske glömt att sätta telefon på laddning. Eller så såg han att det var jag som ringde.  ;) Hepp!

--- Slut citat ---
Eller också hade han lurar på sig totalt egensinnigt lyssnande :lol:

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.04.2012, 22:01:33 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 13.04.2012, 20:54:34 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Eller också hade han lurar på sig totalt egensinnigt lyssnande :lol:

--- Slut citat ---
Raija e en verklig studiogångare och hon väntar på vår kritik för kommande sjungerier! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion