Forum > Demolåtar
VIIDES HUONE - SYDÄMENI JÄÄTÄNEET
Dividend:
Tankar hem den här när ni är färdiga.
Harmonica mike:
Näe fan,nu tänker jag svära i kyrkan :)
Orgelfixet perfekt.Men gura lyftet gillade jag inte,nu kämpar Raija med gurorna.Säg åt henne att låtsas snubbla över stärkaren och halvera volymen på vrål gurorna då ni kör det här live Krister :lol:
I denna genre skall det förmodligen vare på dette viset,fast kanske lite väl häftigt va? Jag gillar ju sången men tappar fokus då det inte är en "svensktoppsmix",bevingat uttalande(av Wernis tror jag det var i en annan tråd)som är mycket användbart.
Fast jag svamlar också rätt mycket så bry er inte om mig :)
Nu är det fredag och strax dax för en--matbit :)
Mike
Eddi:
Lyssnade på Johans senaste och Christers i huvudet. Johans lyfter fram mellanregistret tydligare med gitarrer etc och det föredrar jag. Sedan är det väl bara jag som reagerar mot Raijas röst när ni gör henne burkig jämt jag fattar inte riktigt varför? Möjligen är hon lite nasal normalt men med den här färgningen blir det ju mycket mer märkbart - öppna upp henne lite mer tycker jag.
I övrigt en härlig låt med riktigt bra arr från trummor till gura och keyboard ja och sången förstås fast jag förstår inte så mycket :D
MaxB:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.04.2012, 17:09:13 ---Nu är det fredag och strax dax för en--matbit :)
Mike
--- Slut citat ---
Skål! B)
mahan:
Tjou!
En sista utspelning från Mahan kommer här
Dividend:
Fäääärdigt!
HMike:
Orgeln ännu en gång lyft och gurorna nertrampade i skogdtjärnen! :D
Eddi:
Raijas röst e fin men rejält knepig att jobba med så vi kan börja med att samla euros så att Krister får en bättre mikrofon! :D
Kul att förra mixen gillas, hopppas denhär sista ger ett gött minne av VIIDES HUONE!
Tack alla för lyssningar o kommentarer!
[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/krister/NY_SYDAMMENI-5.mp3[/mp3]
Såga på om det behövs!
MaxB:
KIIIPPIIIS! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida