Forum > Demolåtar
Gurano & Easy Peasy - Lekande Didgeridoo
Gurano:
Hej
Här kommer en spejsad lek med den nya didgeridoon (till höger på fotot) - låter väl OK för att vara från en lekman? :lol: B)
Den kan nog kanske utvecklas med fler teman och åt alla håll
/Gurano
tf Musikihopkastare
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Iswer_Didgeridoo.mp3[/mp3]
MaxB:
Spelar du fiol här också?
Vilket driv, filmmusik från en, en australiensisk western.
Även om det var ett tag sen vi var down under, minns jag då vi gav oss ut. Min fru och en annan cowboytjej till häst då de skulle driva fåren från ett hägn till ett annat. Jag och barnen höll oss på behörigt avstånd i den fyrhjulsdrivna bilen. Då spelades säkert sån här musik på radion! B)
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2012, 21:41:53 ---Spelar du fiol här också?
Vilket driv, filmmusik från en, en australiensisk western.
Även om det var ett tag sen vi var down under, minns jag då vi gav oss ut. Min fru och en annan cowboytjej till häst då de skulle driva fåren från ett hägn till ett annat. Jag och barnen höll oss på behörigt avstånd i den fyrhjulsdrivna bilen. Då spelades säkert sån här musik på radion! B)
--- Slut citat ---
Jo den driver på - kan nog upplevas som jäkligt stökig kanske - men om man ger den några lyssningar så kan tänket möjligen uppfattas :)
Så du har varit downunder! Kul
Tack för lyss å tanke
Gurano
Eddi:
Dojodojodojo låter väldigt främmande men kul. En auburgin (skrev jag grönsak nu kanske) skulle vara stolt över dig tror jag. Jag anar också violinen men gillar trots allt din gitarr bäst - längesedan jag hörde den känns det som.
Harmonica mike:
Coolt Göran.
Väldig ursprungsfeeling i det där instrumentet..Cool effekt i en låt. Jag gillar ju också din gura - bäst :D men detta hade coolhetsfaktor 200 på en houndred degree scale..
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida