Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Youre Not Alone

<< < (13/15) > >>

Eddi:
Men det är fullt i det här orkesterdiket tycker jag - har svårt att höra hur det ska få plats med ytterligare en gura.

Wernborg:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2012, 10:16:43 ---Aha en sammansväjning för att smyga in King Crimson i min musik - den genomskådade jag :rolleyes:

--- Slut citat ---
:lol:

Jag har ju musikaliskt minne som en guldfisk ibland. (Stundtals även när det gäller min egen musik) Kommer inte ihåg denna, men ser att jag kommenterat.  :wacko:

Den får mig att tänka på Duran Duran. Bra! Ser också att jag försökt få dig att backa på sångeffekterna i någon av de första kommentarerna jag gjorde. Det verkar som det fick motsatt effekt.  :lol: :lol: :wub:

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 06.08.2012, 11:54:00 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2012, 10:16:43 ---Aha en sammansväjning för att smyga in King Crimson i min musik - den genomskådade jag :rolleyes:

--- Slut citat ---
:lol:

Jag har ju musikaliskt minne som en guldfisk ibland. (Stundtals även när det gäller min egen musik) Kommer inte ihåg denna, men ser att jag kommenterat.  :wacko:

Den får mig att tänka på Duran Duran. Bra! Ser också att jag försökt få dig att backa på sångeffekterna i någon av de första kommentarerna jag gjorde. Det verkar som det fick motsatt effekt.  :lol: :lol: :wub:

--- Slut citat ---
Jo men det blev faktiskt en version med helt rent ljud men den lät så infernaliskt medioker så det vecklade ut sig till nåt annat. Jag är märkligt nog rätt nöjd själv med resultatet trots att det är min normala låga stämma på ruffen, men man är väl lite egensinnig kanske :lol:

Marruschkka:
Bra låt och snygga effekter :D

/Marre

Markus Broberg:
Jag älskar det som börjar vid 180.
Men lite småfix skulle det låta mäktigt:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion