Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Youre Not Alone

<< < (2/15) > >>

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 09.04.2012, 19:17:32 ---I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

--- Slut citat ---

Words - och bort med make upen på basen!  ;)

Asti:

--- Citat från: Wernborg skrivet 09.04.2012, 19:17:32 ---I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

--- Slut citat ---

Instämmer också!
Inte alls tokig låt!
/Asti

cykeln:
Även om jag nog är den ende som tar upp detta  :rolleyes: så tag det i övervägande - sluta mixa bort din sång och lyft istället fram det som är bra.

Gurano:
Till skillnad från de andra så tycker jag att du ska lyfta fram sången :)
En bra grund att bygga vidare på - ser fram emot verre 2

Gurano

Eddi:

--- Slut citat ---
Tack för tyck W :D Nu finns förhoppningsvis en ny stämma att bedöma.
--- Citat från: MaxB skrivet 09.04.2012, 20:28:01 ---

--- Slut citat ---

Words - och bort med make upen på basen!  ;)

--- Slut citat ---
Tack för tyck MB  :D StereoWidener borta

--- Citat från: Asti skrivet 09.04.2012, 20:32:37 ---

--- Slut citat ---

Instämmer också!
Inte alls tokig låt!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för tyck Asti  :D Hade inte CPG haft ont i halsen han med så kanske jag hade frågat honom om han ville sjunga.

--- Citat från: cykeln skrivet 09.04.2012, 20:41:58 ---Även om jag nog är den ende som tar upp detta  :rolleyes: så tag det i övervägande - sluta mixa bort din sång och lyft istället fram det som är bra.

--- Slut citat ---

Du menar resten av låten alltså  :P Tack för tyck Biken
--- Citat från: Gurano skrivet 09.04.2012, 21:20:35 ---Till skillnad från de andra så tycker jag att du ska lyfta fram sången :)
En bra grund att bygga vidare på - ser fram emot verre 2

Gurano

--- Slut citat ---

Oss emellan så tror jag det är det dom menar - men dom kan inte så mycket om mixeri som du o jag ssschh säg inget. Tack för tyck Gurano :D

Nu en ny studieinspelning i toppen där publiken inte fick plats - inte heller stereowidener och ett gäng andra plug-ins men resultatet är inte helt naturalistiskt vad gäller min voice ändå det funkar liksom inte på den här låten. Men jag hoppas att själva låten och arret kommer fram mer nu. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion