Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Youre Not Alone
Mein:
Skönt drag i låten! Kändes lite vass i mixen men det kan å andra sidan vara mina kassa in-ear-lurar jag har här.
/Mein
Eddi:
Ligger efter i backfeed känner jag.
--- Citat från: pxm skrivet 15.04.2012, 00:08:08 ---Gillar ditt sätt att lira gurka på b y w.
Sitter fint i dina låtar!!!!!
mvh
--- Slut citat ---
Stort tack PXM :D
--- Citat från: Larsson skrivet 15.04.2012, 03:15:09 ---Halloj Eddi
detta låter som brytpunkten mellan 70/80 talet, perfekt soundtrack till typ Vi barn från Bahnhof Zoo
låter lite rörig.. vet inte om det skulle råda bot på det om trummorna var typ 2-takt
eller om det är kompet som borde tajtas till
iaf.. jag gillar feelingen
och din karate röst hugger igenom ljudmattan som vanligt
cool låt!
/Larsson :)
--- Slut citat ---
Joru en vacker dag hör jag det du hör :)
Tack för tyck Larsson :D
--- Citat från: Dividend skrivet 15.04.2012, 22:10:37 ---Ja det är en bra prodd här, kanske din bästa som du säger. Det enda jag skulle klaga på är väl vad du gjort på rösten, effektsmässigt.
Ffa skulle jag nog eq:a diskanten på rösten nedåt. SKär igenom liksom i mina lurar.
Vettesjutton vad det är för musik eller och orkar inte läsa vad folk skriver om det, men det låter grymt trevligt. Gillar!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Per låten är helt fel tonart för mig jag frågade två andra och fick ett löfte men det drog ut på tiden så jag körde mot bättre vetande kanske.
Tack för tyck :D
--- Citat från: Mein skrivet 15.04.2012, 23:37:28 ---Skönt drag i låten! Kändes lite vass i mixen men det kan å andra sidan vara mina kassa in-ear-lurar jag har här.
/Mein
--- Slut citat ---
Javisst e mixen vass :)
Tack för tyck Mein :D
Eddi:
Nu har jag fått denna mastrad så jag lägger upp den som en länk (även i första posten men den gamla ligger kvar på spelaren) - skillnad?
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/YourNotAloneMastrad.mp3[/mp3]
MaxB:
Absolut bättre i mina öron vid A/B-lyssning. Den tidigare saknade ljud i diskanten som denna har. Trummornas ljud är därmed bättre. Och sången saknade brillians tidigare. Den ger mer i nya.
Vem/vad/hur mastrad?
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.08.2012, 07:30:33 ---Absolut bättre i mina öron vid A/B-lyssning. Den tidigare saknade ljud i diskanten som denna har. Trummornas ljud är därmed bättre. Och sången saknade brillians tidigare. Den ger mer i nya.
Vem/vad/hur mastrad?
--- Slut citat ---
Kul men den kanske vart lite basfattig jag ska ta ett allvarligt snack med mastraren :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida