Forum > Demolåtar

Filip D - Skolstart

<< < (2/3) > >>

Gurano:
Låter trevligt. Bra barnfaktor som funkar alldeles utmärkt.
Om man vill jobba lite med mixen så hör jag lite knaster på några ställen.

Ha det gott
Gurano

slipperman:
Kul! Jag visade inläggen för Fille och jag tror han blev lite längre av stolthet.

@Gurano. Oh ja, det finns massor att fila på både i framförande och mix och det klipper nog på några ställen. Tar de erfarenheterna med mig.

Harmonica mike:
Tjena.

Vi brukar skriva "bump" om vi inte får nåra kommentarer,då brukar det lossna.Denna hade jag missat helt.

Men,jag kan inte lyssna mer än två sekunder på detta.Min dator tillåter inte mer.Den är tweakad för max performance enbart för musikproduktion,vilket ger vissa störningar.Om du vill lägga in länken till soundcloud,så lyssnar jag gärna - då funkar det bättre för mig.

Mike

MaxB:
Har lyssnat även tidigare men inte kommenterat då, då "mitt huvud var upptaget med annat"  :wacko:

Fin barnlåt och roligt att få hjälp av ens egna barn. Bra sånginsats och skönt trumpetspel av Filip.
Riktigt roligt då barnen vill vara med i musikskapandet!

Känner igen det där med tystnaden då man lägger upp en låt. Man får acceptera att det är så. Ofta kan det man nyligen lagt upp vara väldigt fritt från kommentarer, trots att man själv tycker att det man gjort förtjänar mer respons än så, från andra.

slipperman:
Mike: fix
Max: det är alltid gott att inte vara ensam om känslan
HasseFX: himla bra idé. Jag drar ett mail till den där fakirkillen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion