Forum > Demolåtar
Eddi - HardLife
Eddi:
Ok gubbs and gums här kommer ett proggprojekt som innehåller fem fel vilka är det?
Edt: Jag kanske ska omformulera mig lite. Jag frågade mig själv om det var en homogen låt detta och fick ett rungande NEJ till svar. Men vilka grejer ska jag ändra på då - frågade jag mig själv igen - varpå mitt alter ego sa "inte vet jag lägg ut det på KR dom kan nog peka ut felen".
Och eftersom det är enklare att peka ut fel så ställde jag frågan på det sättet . men om något är bra så hinta gärna om det - en homogen låt är det inte i alla fall tycker varken jag eller mitt alter ego det så vi är två (sade han skitzigt och flinade övertygande.... )
Harmonica mike:
Inte en susning om vad du är ute efter Eddi..
Jag tycker det låter inspirerat av pxm med lite olika varianter i komp å skalor.
Nu blir det kaffe å macka.Jag tar en lyssning till på detta annorlunda Eddi alster.
Mike
Dividend:
Ja, just det. När var nu pxm-festivalens sista datum?
Det är trevliga vandringar och inte svårt att följa alls. En gura till som ylar ovanpå, efter en stund? :)
pxm:
Skön musik ,Eddi !!
@ Dividend- fram till den 19:e denna månad
tar jag emot tävlingsbidrag.
mvh
MaxB:
En natt hemma hos Eddi - ingen kan sova. Grannarna bankar i väggarna - men han fortsätter som inget har hänt. Inte kan man sova nu inte. Inspirationen flödar för fullt. Då ska man vara vaken.
Låter nästan som du tagit ett vakenpiller så mycket som du jobbar och jammar på nattkvisten. :D
Tack och lov vet jag att du inte är sån. Här har vi bara en helt vanlig musikalisk inspiration.
Jag går inte riktigt igång på det men det finns fler. Keep it up man! B)
PS. Hittar inte fem fel bara ett och det är jag! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida