Forum > Demolåtar
JT - Fugire
Harmonica mike:
Jag kunde inte lyssna på det här :(
Mitt fel dock,tweakat datorn för maxprestanda enbart för musikproduktion och det medförde tyvärr vissa brister..Tidigare hade du en länk nedanför som jag kunde klicka på och då funkade det..
Ja ja,teknikens under.
Mike
cykeln:
Ehhh ... nu kände jag mig plötsligt väldigt gammal ... trodde det var fel på spelaren men efter flera försök låter det likadant
Men det är nog kul att leka med ljuden
Jay Thomas:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.04.2012, 09:38:30 ---Gillar inte riktigt att lyssna på det pumpande soundet i lurarna. Kanske fungerar bättre med stora högtalare i livesituation.
--- Slut citat ---
Förmodligen då det pumpar ordentligt.
Tack för lyss! :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.04.2012, 12:04:01 ---Jag kunde inte lyssna på det här :(
Mitt fel dock,tweakat datorn för maxprestanda enbart för musikproduktion och det medförde tyvärr vissa brister..Tidigare hade du en länk nedanför som jag kunde klicka på och då funkade det..
Ja ja,teknikens under.
Mike
--- Slut citat ---
Länk fixad!
--- Citat från: cykeln skrivet 07.04.2012, 12:25:20 ---Ehhh ... nu kände jag mig plötsligt väldigt gammal ... trodde det var fel på spelaren men efter flera försök låter det likadant
Men det är nog kul att leka med ljuden
--- Slut citat ---
Det är samma sling på x antal takter som låter. Det är bara ljuden som ändras.
equality:
Tog också ner Figure och har även Garage Band som app i ajfånen men det musikaliska manöverutrymmet känns i båda fallen obefintliga. Du lyckas långt bättre än jag skulle drömma om.
Jay Thomas:
--- Citat från: equality skrivet 07.04.2012, 19:33:05 ---Tog också ner Figure och har även Garage Band som app i ajfånen men det musikaliska manöverutrymmet känns i båda fallen obefintliga. Du lyckas långt bättre än jag skulle drömma om.
--- Slut citat ---
Äschdå, det är bara att dra lite här och vrida lite där så kommer det av sig självt. Nästan... ;)
Hoppas att det är bra, down under!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida