Forum > Färdiga produktioner
Remix: The Ending
Mein:
Tackar för lyssningen!
Knuffar in länk till originalet här också:
/Mein
Eddi:
Okido fattar lite mer nu du har alltså tagit originalet och EQ:at bort den befintliga bassynten bl.a. och kvar finns rösten som du byggt vidare på. Påbyggnaden är helt ok men hennes röst blir lite tunn och essig dessvärre och gör sig bäst i orginal men ditt arr är mycket bättre tycker jag.
Har förresten haft en Mein live-konsert i köket under tiden jag lagade mat - många pärlor där allt från Hendrix till jul-klockspel.
HasseFX:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2012, 16:50:44 ---Okido fattar lite mer nu du har alltså tagit originalet och EQ:at bort den befintliga bassynten bl.a. och kvar finns rösten som du byggt vidare på.
--- Slut citat ---
Nja... både Mein och jag förärades ett "remix-paket" av vår vän Compute, som består av originalet i separata spår sång/stämmor/instrument, samt fria händer att meka till vad vi ville av det :)
Eddi:
--- Citat från: HasseFX skrivet 06.04.2012, 16:53:17 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2012, 16:50:44 ---Okido fattar lite mer nu du har alltså tagit originalet och EQ:at bort den befintliga bassynten bl.a. och kvar finns rösten som du byggt vidare på.
--- Slut citat ---
Nja... både Mein och jag förärades ett "remix-paket" av vår vän Compute, som består av originalet i separata spår sång/stämmor/instrument, samt fria händer att meka till vad vi ville av det :)
--- Slut citat ---
Ålrajt men då fattar jag inte varför rösten är så destruerad?
Mein:
Haha! Nu är jag helt borta. Har jag bitcrush'at utan att fatta det? :)
/Mein
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida