Forum > Färdiga produktioner

mahan - Summer Shades

(1/3) > >>

mahan:
Tjohej!
Nån sa att alla bidrag kunde finnas här på färdiga demor för att vidare examineras.

Har helt glömt att tacka Spacetrucker för den fina texten han skrev till låten, så stort TAKK! :)

Varsågoda, släng o däng ge komp eller käng! :D

GLAD SOMMAR PÅ ER ALLA :D

h.   JOhan

Fredrik Karlsson:
Kul och glad låt i god sextiotalsanda!
Snyggt gitarrplock och bra körer och framförallt rolig och varierande  mix.

Det enda är att leadsången kunde varit lite bättre annars hur bra som helst.

mahan:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 23.06.2007, 11:33:45 ---Kul och glad låt i god sextiotalsanda!
Snyggt gitarrplock och bra körer och framförallt rolig och varierande  mix.

Det enda är att leadsången kunde varit lite bättre annars hur bra som helst.

--- Slut citat ---

TAckar för lyssning Fredrik!
Kul att du gillar.
Leadsången kanske blev lidande av den fastställda tonarten, hade hällre gjort den i A. Så bättre kunde den ha varit, men hursomhelst räckte det till en god fjärdeplacering, och jag känner mig mycket nöjd med min första festival! :D

h.  JOhan

Dividend:
Detta är helt klart den coolaste låten i festivalen.... Blir på riktig superhumör av att höra den... Jag laddar ner den till den här datorn också :)

(Fasen mahan, du borde fått min 5:a, men det var svårt, svårt, svårt att rösta) :rolleyes:

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 24.06.2007, 04:00:48 ---Detta är helt klart den coolaste låten i festivalen.... Blir på riktig superhumör av att höra den... Jag laddar ner den till den här datorn också :)

(Fasen mahan, du borde fått min 5:a, men det var svårt, svårt, svårt att rösta) :rolleyes:

--- Slut citat ---

Oj , jag tackar för detta Per!
Detta värmer mer än en femma, kul att du gillar :)

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion