Kontrollrummet

Problem efter Installation

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jajje

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
Tjenare. Instalerade om Cubase LE 4 härom dagen. Instalerade Syncrosoft Elicerns, starta det, startade Cubase och det funka finfint. Sen startade jag om det och då står det att jag behöver registrera det för att kunna fortsätta att använda det.
Men när jag kollar i Control Center så ser jag att Cubase LE 4 finns med där. Kollade runt lite på Cubase hemsida men kunde inte hitta nåt. Nån som har nån aning vad man kan göra? Tack...


Utloggad ake

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
Dom kanske menar att du ska registrera programmet hos Steinberg ?

Åke


Utloggad Jajje

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
Dom kanske menar att du ska registrera programmet hos Steinberg ?

Åke
Aa, menade Steinbergs hemsida. har varit och loggat in på mitt account där men kan inte registrera Cubase för har redan gjort det en gång.


Utloggad ake

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
Pröva  MI-7. Emil är alltid snabb att svara.

Åke


Utloggad Jajje

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
Pröva  MI-7. Emil är alltid snabb att svara.

Åke

Okey, ska ta o göra det. Tack så mycket. http://www.mi7.com/?


Utloggad Jajje

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
Pröva  MI-7. Emil är alltid snabb att svara.

Åke

Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."


Utloggad ake

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
Pröva  MI-7. Emil är alltid snabb att svara.

Åke

Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."

Jag sa ju att de var snabba.  ;)

Åke


Utloggad Hägge@Clonework

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 546
    • Visa profil
    • clonework.com
Sällsynt töntigt svar och dålig srevice av MI-7 om dock hellt rätt i teorin. Kontakta återförsäljaren du köpt produkten ifrån. Dom är lag- och kontarktsbundna att fixa dig ett svar från producenten och snabbt.

Om inte det funkar så kontaktar du Steinberg och Syncrosoft och klagar på dålig service. De brukar funka finfint.

Hägge
« Senast ändrad: 22.12.2007, 11:55:24 by Hägge@Clonework »


Utloggad Jajje

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
Sällsynt töntigt svar och dålig srevice av MI-7 om dock hellt rätt i teorin. Kontakta återförsäljaren du köpt produkten ifrån. Dom är lag- och kontarktsbundna att fixa dig ett svar från producenten och snabbt.

Om inte det funkar så kontaktar du Steinberg och Syncrosoft och klagar på dålig service. De brukar funka finfint.

Hägge

Okey, köpte ljudkortet från E-music så får bli till att ringa de då. Tack!