Forum > Färdiga produktioner

the palth - roar

<< < (3/3)

Dividend:
Coolt ju. :D

Vad spelar du här Fuzz? Riktigt snyggt jobbat vokalt och det här är det första i den här gitarrsvängen (vad ska man kalla det?) på RIKTIGT länge, som jag hajar till på.

Vill ha en skiva med det här :)

Fuzzbub:

--- Citat från: Eddi skrivet 03.04.2012, 21:31:55 ---För att vara en repagrund så är det här jäkligt bra mixat att sen Micke styr upp det hela med sina keyboards är snyggt ingjutet. Vem är det som sjunger? Inte du väl? Nej det kan det inte vara i så fall borde jag öronopereras. Tycker ni har fått till det alldeles tight mer än vad som är möjligt i en replokal - alltså högt betyg  :D :D :D :D

--- Slut citat ---

Kul! Tack Eddi!  Nej det är inte jag som sjunger så spara operationen du.  :)   

--- Citat från: Gurano skrivet 03.04.2012, 23:18:16 ---Schysst röj - låter skitbra - ljudet inte optimalt men vad gör det när det ryker! :)
Får stundtals jäkla mycket vibbar av Black Rebel Motorcycle Club...i alla fall i början  B)

Gott
Gurano

--- Slut citat ---

Tack Göran! BRM är en helt ok jämförelse tycker jag! 

--- Citat från: HasseFX skrivet 04.04.2012, 01:49:20 ---Gött - härligt jam i 70-talsanda! Som ett spår på en bra live-LP - dubbel givetvis :)

--- Slut citat ---

:D   Klart det ska vara dubbel!  Tackar Hasse!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.04.2012, 07:26:41 ---Ja jäddrar där satt den Fuzzen!
Riktigt bra detta,extra plus för orgeln - mumma för själen.
Bandnamnet funderar jag över,,Kastar ni pitepaltar på varandra eller vad menas ?  :lol:
Har du fler låtar så låtom dem(enda gången som "dem" låter bra är tillsammans med låtom,föråldrad svenska detta "dem-ent") krypa fram ur garderoben utan att skämmas :)

Rocka på för tusan

EDIT: Sär skrivningen

Mike

--- Slut citat ---

Haha, ja namnet är skumt.  Vi satt i timmar och spånade men inget bra kom fram så det blev larv av allt liksom.  Någon sa "Salt" varpå jag kontrade med Palt och ett h tillkom och vips: Palth!  :)  Det betyder inget överhuvudtaget, vad vi vet.
   Jo vi har spelat in 6-7 låtar till som jag suttit och skruvat med.  Jag gör en ny post i morrn och slänger upp dom under färdiga!
Tackar och bockar för tyck Mike! 

--- Citat från: Dividend skrivet 04.04.2012, 20:24:53 ---Coolt ju. :D

Vad spelar du här Fuzz? Riktigt snyggt jobbat vokalt och det här är det första i den här gitarrsvängen (vad ska man kalla det?) på RIKTIGT länge, som jag hajar till på.

Vill ha en skiva med det här :)

--- Slut citat ---

Jag trakterar guror tillsammans med en kille till.  Vi kompar (eller vad man ska kalla det) båda och delar på solospelet broderligt!
Du får hålla tillgodo med resten av låtarna i morrn Div.  Ja du kan ju ladda ner dom och göra en egen skiva såklart!   :P
Kul att du diggar det, tackar! 

/JEH

Fuzzbub:
Min DropBox strular...  :wacko:   Jag lägger upp resten då jag fått ordning på den.   /JEH

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion