Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Inget På Mitt Bord

<< < (3/8) > >>

Åsa:
Hej & tack hörrni!   ^_^ Jag är så svag för låten, texten, Freddys stämmor, stråk/körpartiet - allt! En del låtar känner man nåt alldeles extra för och det gör jag verkligen för denna..

MaxB, nu ska vi se.. Du tycker alltså att det låter som jag sjunger den lilla jag har vetat, den har jag redan glömt? Men det gör jag inte, jag lovar  :D Jag sjunger ju mer "de" lilla.. "de" har jag.. ja du hör om du lyssnar noga  ;)

Asti:
Läcker stämsång och ljuvliga harmonigångar.
Väl avvägt arr med väldigt snygga stråkar.
Låten i sig tilltalar mig också mer än "Regn".
Bra, lite lagom svårtydd text, som ger utrymme för olika tolkningar.
Som vanligt mycket fint framfört och mixen är oklanderlig...
Riktigt hög klass på detta!
/Asti

MaxB:

--- Citat från: Åsa skrivet 02.04.2012, 21:30:11 ---MaxB, nu ska vi se.. Du tycker alltså att det låter som jag sjunger den lilla jag har vetat, den har jag redan glömt? Men det gör jag inte, jag lovar  :D Jag sjunger ju mer "de" lilla.. "de" har jag.. ja du hör om du lyssnar noga  ;)

--- Slut citat ---

Skönt att höra att du vet vad du gör och jag ska lita på Eddi nästa gång han säger att jag har fel. Jag uppmärksammade det eftersom jag själv nyligen på en inspelning gjort en sån miss och tyckte det var föragligt då jag inte ville sjunga om det...

Jag den här låten tilltalar mig mycket mer än den andra som presenterades på KR nyligen.
Jag tycker också att det är skönt att höra Freddys underfundiga stämsång.

Åsa:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2012, 21:50:23 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 02.04.2012, 21:30:11 ---MaxB, nu ska vi se.. Du tycker alltså att det låter som jag sjunger den lilla jag har vetat, den har jag redan glömt? Men det gör jag inte, jag lovar  :D Jag sjunger ju mer "de" lilla.. "de" har jag.. ja du hör om du lyssnar noga  ;)

--- Slut citat ---

Skönt att höra att du vet vad du gör och jag ska lita på Eddi nästa gång han säger att jag har fel. Jag uppmärksammade det eftersom jag själv nyligen på en inspelning gjort en sån miss och tyckte det var föragligt då jag inte ville sjunga om det...

Jag den här låten tilltalar mig mycket mer än den andra som presenterades på KR nyligen.
Jag tycker också att det är skönt att höra Freddys underfundiga stämsång.

--- Slut citat ---

haha ja just denna tagning visste jag vad jag gjorde   :D
jag är faschinerad över den där täta stämman han lägger, jag är ju van att lägga stämmor men nä, det där hade jag inte fixat alls!

Marruschkka:
Vackert, det bästa jag hört sen "Min chaufför" :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion