Kontrollrummet

aROCKER "Back to detroit"

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Hej!
 När vi lade ut låten "Make me" så tyckte Frekvensspektrumanalysator att det lät Alice Cooper om gitarrerna, nånting åt "Killer-plattans ljud".
 Jag vart grymt sugen då på att göra nåt Cooperliknande.
 Samma kväll så spelar jag in versen med akustisk gitarr och lägger trummorna med virvelfiguren och nynnandet efter det så tar therockers kreativitet vid och han bygger vidare med refrängens ackord och jag sätter melodin.
 Sedan skickade vi lite Cooper referenser och sakta så började therocker och jag att vilja göra nåt flummigt typ av Mexico-arr...lite typiskt gamla Alice Cooper.
 
När vi fått ihop hela låten så ville jag att det skulle spelas två olika gitarrister och därför så fick Bluesboy också göra ett försök på att lägga riff på mitt akustiska och sedan skulle jag mixa in det lite efter smak och tycke.
 
Det insåg vi ganska fort att det blir för mycket jobb...vi jobbade med "RnR spell" parallellt och det blev för mycket...Bluesboy skulle även lägga Moog och piano så dom filerna ramlade in och var supercoola.
 
Väldigt tidigt i projektet så kopplade jag på Harmonica Mike och han dundrade snabbt in ett ljuvligt munspel som kan åtnjutas i Mexicopartiet.
 Men självklart så ville vi ha in tijuana brass och en trummis såklart...levererade grymt läckert blås, bra jobb av dig JohnRick!
 
therocker hjälper mig med körandet och även min dotter Cajenny.
 
Cool Runnings!

EDIT:
aROCKER: Trummor, Percussion & sång
therocker: Gitarr, Bas, Körsång & Kastanjetter
Bluesboy: Moog & Elpiano
Harmonica Mike: Munspel
JohnRick: Trumpetbrass
Cajenny: Körsång
« Senast ändrad: 10.02.2014, 21:01:52 by aROCKER »


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Ja jösses. Alice skulle nog stämma er för urkundsförfalskning om han hörde detta. Bra jobbat allihop. Blås är man inte bortskämd med på KR. Kul! Måste det vara så tokpanorerat? Det gör ju nästan ont att lyssna i lurar.
Snygg stöld av Spirit of the radio också. (?)


Rock!!
« Senast ändrad: 01.04.2012, 22:59:04 by Wernborg »


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Ja jösses. Alice skulle nog stämma er för urkundsförfalskning om han hörde detta. Bra jobbat allihop. Blås är man inte bortskämd med på KR. Kul! Måste det vara så tokpanorerat? Det gör ju nästan ont att lyssna i lurar.
Snygg stöld av Spirit of the radio också. (?)


Rock!!
Hej Wernborg, tack för kritik!
Jo, det vart mycket Alice-vibbar i denna...som om det kom från "Muscle of love eller From the inside skivorna.
Spirit of the radio...är det en låt med Alice från senare platta eller är det ett band!?


Jay Thomas

  • Gäst
Gott mos! :)
Jag misstänker att det är tanken, men det låter verkligen 70-talsvinyl om mixen med lite trubbig diskant mm.
Uppväxtmusik så det uppskattas! :)


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Snygg stöld av Spirit of the radio också. (?)
Spirit of the radio...är det en låt med Alice från senare platta eller är det ett band!?
Det är en låt med Rush. Kolla denna och lyssna extra vid tex. 0.18  :)
Det är ju ett ganska standardartat riff som finns i många låtar iofs.



Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Wernborg:Har faktiskt lyssnat väldigt lite på Rush och Uriah Heep (F-låt Bjurte!) dom är väl i princip dom enda 70-talsband som jag inte har järnkoll på.
Jodå, man kan känna lite grann av det där riffet, fast det går ju i annan puls och är lite andra toner på slutet.

Jay Thomas: Jo, det är tänkt att ha det där mossiga över sig...blir det för brilliant diskant så känns det lite plastigt tycker jag och passar inte in med det övriga.
Sedan kör jag uteslutande med vintagepluggar och enheter så det blir nog lite vad det blir, hehe!

Thanks boys!


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Märkligt att "tidsdokumenten" från 70-talet dyker upp nu...  :rolleyes: :blink:

Tycker du fångar tidsandan finfint igen! :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Märkligt att "tidsdokumenten" från 70-talet dyker upp nu...  :rolleyes: :blink:

Tycker du fångar tidsandan finfint igen! :)
Jo, jag har blivit lite bättre på att mixa men sedan har väl alla min låtar som jag lagt ut låtit 70-tal!
Det är liksom min favoritgenre.

Sedan gör jag för kul gejer som ska vara lite inriktade mot en viss artist.

Tack Jocke för kritik.


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Har mixat om basen då jag råkade köra med gate på ena parallell-basfilen så jag dödade den.
Och sedan tyckte folk på SF att sången var lite för låg.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Javisst nu blev det rätt den förra versionen var både volym- och bas-fattig men nu framstår den som en gathering av äkta A-rocker klass. Good Shit!
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Japp rockar fett detta.

Inget att tillägga.

Mike


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Tack Eddi och Mike.
Jag var grymt nervös efter att ha fått ditt läckra munspel inte få det att sitta snyggt tillsammans med brasset.
Men jag tycker det mesta ryms i låten...det enda som inte jag tycker vart riktigt bra är att när man jobbar i "cybern" såhär så kom vi på att vi skulle ha haft lite mera distans mellan första delen av låten och "Mexicopartiet".
När jag kom att tänka på det så var det försent, för många filer gled in över tidsbaren och det gick inte att klippa snyggt.

Tack för grymt pålägg...man kanske får låna herrn nån annan gång, sugen på att göra en svettig blues snart och vad är en sån utan munspel!? :o :wub:


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Wernborg:Har faktiskt lyssnat väldigt lite på Rush och Uria Heep (F-låt Bjurte!) dom är väl i princip dom enda 70-talsband som jag inte har järnkoll på.
Jodå, man kan känna lite grann av det där riffet, fast det går ju i annan puls och är lite andra toner på slutet.

Jay Thomas: Jo, det är tänkt att ha det där mossiga över sig...blir det för brilliant diskant så känns det lite plastigt tycker jag och passar inte in med det övriga.
Sedan kör jag uteslutande med vintagepluggar och enheter så det blir nog lite vad det blir, hehe!

Thanks boys!
Nu är ja FAN upprörd!! :wacko:  ;)
He-he.. Som alltid när det gäller aROCKER så vet man att man får hög kvallite.
Det enda jag skulle kunna 'gnälla' på är att Kaggen är lite för 'Modern Fet' för en 70:tals prod som denna..
Jag Älskar Alice sedan 'barnsben' Billion Dollar är fn. en milstolpe,men får inte så mycket Alice kännsla här
som man brukar få när du härmar KISS o SWEET.
Men va då,det är skitbra och lekfullt.
Det blir 4,5 PåskeBryggder av 5 möjliga.
« Senast ändrad: 04.04.2012, 14:08:24 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Wernborg:Har faktiskt lyssnat väldigt lite på Rush och Uria Heep (F-låt Bjurte!) dom är väl i princip dom enda 70-talsband som jag inte har järnkoll på.
Jodå, man kan känna lite grann av det där riffet, fast det går ju i annan puls och är lite andra toner på slutet.

Jay Thomas: Jo, det är tänkt att ha det där mossiga över sig...blir det för brilliant diskant så känns det lite plastigt tycker jag och passar inte in med det övriga.
Sedan kör jag uteslutande med vintagepluggar och enheter så det blir nog lite vad det blir, hehe!

Thanks boys!
Nu är ja FAN upprörd!! :wacko:  ;)
He-he.. Som alltid när det gäller aROCKER så vet man att man får hög kvallite.


Det enda jag skulle kunna 'gnälla' på är att Kaggen är lite för 'Modern Fet' för en 70:tals prod som denna..
Jag Älskar Alice sedan 'barnsben' Billion Dollar är fn. en milstolpe,men får inte så mycket Alice kännsla här
som man brukar få när du härmar KISS o SWEET.
Men va då,det är skitbra och lekfullt.
Det blir 4,5 PåskeBryggder av 5 möjliga.


Tackar, fina ord!
Förstår vad du känner över kaggen...den är lite åt det hållet Tony Visconti producerade T-Rex...fast det är ju en Ludwig Vistalite från -74 och en gammal AKG6300 mick så det måste ju bara låta 70-tal...skämt och sidå, istället för att gröpa ur för mycket ton så skulle jag bara kanske högpassa den lite mera istället, nu är det för mycket av micken inne i kaggen istället för frontskinnet.
Fast Sweet har jag aldrig gett mig på än...så när jag tror att jag plankar Sweet då låter jag snarare Uriah Heep eller Nazareth, buhuhu, jag är misslyckad , hehehe! :( :D :lol:
« Senast ändrad: 04.04.2012, 15:02:57 by aROCKER »


Utloggad therocker

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 32
    • Visa profil

[/quote]
Nu är ja FAN upprörd!! :wacko:  ;)
He-he.. Som alltid när det gäller aROCKER så vet man att man får hög kvallite.
Det enda jag skulle kunna 'gnälla' på är att Kaggen är lite för 'Modern Fet' för en 70:tals prod som denna..
Jag Älskar Alice sedan 'barnsben' Billion Dollar är fn. en milstolpe,men får inte så mycket Alice kännsla här
som man brukar få när du härmar KISS o SWEET.
Men va då,det är skitbra och lekfullt.
Det blir 4,5 PåskeBryggder av 5 möjliga.

[/quote]
Få det att låta billion dollar babies är inte möjligt tyvärr, hur i he**ete får man till det gitarrljudet?? Det skulle jag vilja veta :)
Jag tycker aROCKER's röst funkar jäkligt bra som A.Cooper..... hur vill du ta livet av dig när vi kör live sen??   :lol:


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte

Få det att låta billion dollar babies är inte möjligt tyvärr, hur i he**ete får man till det gitarrljudet?? Det skulle jag vilja veta :)
Jag tycker aROCKER's röst funkar jäkligt bra som A.Cooper..... hur vill du ta livet av dig när vi kör live sen??   :lol:

Ja sån ljud är nog omöjligt att få ur Simulatorer o Mjukisar...
Äkta vara på tokhög volym,mindre dist än man skulle kunna tro,hänget får man mer av volymen...
Aj-aj får ont i öronen bara jag tänker på det... ;)
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil

Få det att låta billion dollar babies är inte möjligt tyvärr, hur i he**ete får man till det gitarrljudet?? Det skulle jag vilja veta :)
Jag tycker aROCKER's röst funkar jäkligt bra som A.Cooper..... hur vill du ta livet av dig när vi kör live sen??   :lol:

Ja sån ljud är nog omöjligt att få ur Simulatorer o Mjukisar...
Äkta vara på tokhög volym,mindre dist än man skulle kunna tro,hänget får man mer av volymen...
Aj-aj får ont i öronen bara jag tänker på det... ;)

För många gitarrister kör med buttplugs nuförtiden, tyvärr!
Jag hade tänkt mig att födas iställed för att dödas, så det måste bli genom en gintiskt stor blöt...hm :o :wub:


Utloggad therocker

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 32
    • Visa profil

Få det att låta billion dollar babies är inte möjligt tyvärr, hur i he**ete får man till det gitarrljudet?? Det skulle jag vilja veta :)
Jag tycker aROCKER's röst funkar jäkligt bra som A.Cooper..... hur vill du ta livet av dig när vi kör live sen??   :lol:

Ja sån ljud är nog omöjligt att få ur Simulatorer o Mjukisar...
Äkta vara på tokhög volym,mindre dist än man skulle kunna tro,hänget får man mer av volymen...
Aj-aj får ont i öronen bara jag tänker på det... ;)

Jo det fladdrade nog bra i gardinerna när dom lirade...


Utloggad therocker

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 32
    • Visa profil

Få det att låta billion dollar babies är inte möjligt tyvärr, hur i he**ete får man till det gitarrljudet?? Det skulle jag vilja veta :)
Jag tycker aROCKER's röst funkar jäkligt bra som A.Cooper..... hur vill du ta livet av dig när vi kör live sen??   :lol:

Ja sån ljud är nog omöjligt att få ur Simulatorer o Mjukisar...
Äkta vara på tokhög volym,mindre dist än man skulle kunna tro,hänget får man mer av volymen...
Aj-aj får ont i öronen bara jag tänker på det... ;)

För många gitarrister kör med buttplugs nuförtiden, tyvärr!
Jag hade tänkt mig att födas iställed för att dödas, så det måste bli genom en gintiskt stor blöt...hm :o :wub:
Grym ide!! Du kan varva mellan kejsarsnitt och normal.... å så en massa snygga sköterskor som välkomnar dig till världen  :P


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Kul att höra tidsdokument från 2012 som låter 70-tal så bra. Soundet är bra fångat. Kul med olika teman i en lååång låt. Mexiko-partiet till exempel är klockrätt med munspelandet och du har mixat in det skitbra.
Sweet så det räcker tycker jag. Låten får fyra av fem godis-bitar!
« Senast ändrad: 05.04.2012, 07:58:18 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Kul att höra tidsdokument från 2012 som låter 70-tal så bra. Soundet är bra fångat. Kul med olika teman i en lååång låt. Mexiko-partiet till exempel är klockrätt med munspelandet och du har mixat in det skitbra.
Sweet så det räcker tycker jag. Låten får fyra av fem godis-bitar!
Hej MaxB!
Roligt att du tycker det funkar med mixen...munspel/piano/stråk...fan och hans moster!

Däremot så undrar jag om inte det är ett erkännande till Sweet att alla nämner dom som referens, vilket tyder på att folk har nog hört dom mest av alla dessa band från denna tidsera.
Personligen hittar jag nästan ingen beröringspunkt med Sweet i detta, varken uppbyggnad eller instrumentaliseringen och deras klassiska highpitchkörer finns ej heller med.
Men det spelar ingen större roll, huvudsaken att detta drar åt den eran och att låtarna inte är så dåliga så det gör ont.

Trodde fler skulle irritera sig på den vänstra gitarren som är något "trasig" med dagens mått mätt, då ska man veta att den framstår som en Tomas Ledin-gitarr i jämförelse med Alice Cooper´s på just singellåten "School´s out".


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Däremot så undrar jag om inte det är ett erkännande till Sweet att alla nämner dom som referens, vilket tyder på att folk har nog hört dom mest av alla dessa band från denna tidsera.
Personligen hittar jag nästan ingen beröringspunkt med Sweet i detta, varken uppbyggnad eller instrumentaliseringen och deras klassiska highpitchkörer finns ej heller med.
Trodde fler skulle irritera sig på den vänstra gitarren som är något "trasig" med dagens mått mätt, då ska man veta att den framstår som en Tomas Ledin-gitarr i jämförelse med Alice Cooper´s på just singellåten "School´s out".

Jag har inte alls fördjupat mig i den musikgenren. Det som dyker upp i huvudet, då det gäller soundet generellt - är Sweet. Så troligen hörde jag mer av Sweet än de andra då det begav sig i tonåren (är född runt -60).
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Däremot så undrar jag om inte det är ett erkännande till Sweet att alla nämner dom som referens, vilket tyder på att folk har nog hört dom mest av alla dessa band från denna tidsera.
Personligen hittar jag nästan ingen beröringspunkt med Sweet i detta, varken uppbyggnad eller instrumentaliseringen och deras klassiska highpitchkörer finns ej heller med.
Trodde fler skulle irritera sig på den vänstra gitarren som är något "trasig" med dagens mått mätt, då ska man veta att den framstår som en Tomas Ledin-gitarr i jämförelse med Alice Cooper´s på just singellåten "School´s out".

Jag har inte alls fördjupat mig i den musikgenren. Det som dyker upp i huvudet, då det gäller soundet generellt - är Sweet. Så troligen hörde jag mer av Sweet än de andra då det begav sig i tonåren (är född runt -60).
Precis, det var lite grann av det jag menade, Sweet var nog på allas läppar dom var ju enormt stora här i Sverige och Tyskland!


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Nice! This Slade song sounds really Sweet and a is a true Hell Raiser  :P
(and this "review" doen't say a shit)

P.s Viss B.C. timbre i rösten :)


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Nice! This Slade song sounds really Sweet and a is a true Hell Raiser  :P
(and this "review" doen't say a shit)

P.s Viss B.C. timbre i rösten :)
Shit...menar du B.C som i Brian Connolly och tycker det finns en timbre, nån sorts klang som gör att jag liknar han....uj, jag blir gråtmild!
 :wub:

Förutom det...inte mycket SWEET i detta, hehe...skitsamma, tack för att ni har tagit er tid att lyssna.
Sitter med ett glas rödvin och lyssnar på The Rattles...sedär, nästan ett "onehitwonder"...fast det fanns ju inte då, för alla var så jävla kompetenta mot för dagens tomtar, hehehe!


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Ja du pratar om referenser till Alice Cooper så jag antar att det ska låta lite åt det hållet.
Jag har inte lyssnat på dom så det vet jag inget om.
Tycker dock det är en ganska frän rockare ni fått till!
men den extrema panoreringen tycker jag minskar trycket i låten
Den högra guran som spelar sångmelodin kunde få vila några verser.
Snyggt solo!
Lyft fram kören mer
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Ja du pratar om referenser till Alice Cooper så jag antar att det ska låta lite åt det hållet.
Jag har inte lyssnat på dom så det vet jag inget om.
Tycker dock det är en ganska frän rockare ni fått till!
men den extrema panoreringen tycker jag minskar trycket i låten
Den högra guran som spelar sångmelodin kunde få vila några verser.
Snyggt solo!
Lyft fram kören mer
Fast om du inte kör med den klassiska vida panoreringen,lyfter fram kören och plockar bort den gnuggande högra gitarren...då har du inte 70-tal och lite flummig Cooper-rock...du har ett Guns & Roses, en mindre spännande produkt.
Tack för kritik!


Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Snyggt tidsdokument! Alice Cooper gör cover på en Meatloaf-låt var mitt första intryck. :)

Autentiskt så det förslår. Imponerad!

/Mein
www.soundcloud.com/meter


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Snyggt tidsdokument! Alice Cooper gör cover på en Meatloaf-låt var mitt första intryck. :)

Autentiskt så det förslår. Imponerad!

/Mein
Javisst...tror faktiskt att hela plattan "From the inside" med Cooper själv kan gå under den parollen...han blir ju ännu lite svullstigare på "Lace and whiskey"
Kul att du tyckte det var autentiskt, jag hade inte för avsikt att superplanka hans sångsätt, det kom som lite naturligt när vi jobbade med den och jag tycker inte det är särskilt likt Cooper, mera att låten är uppbyggd på det sätt dom lät.


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Riktigt skön låt. Bra sound och jävligt Cooperish!!!

Bra jobbat!
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Tycker att man sakta går framåt i sitt mixkunnande...tycker denna låt vart intressant och den hade rätt många nedladdningar så jag har mixat om den och väljer därför att lägga ut den versionen istället


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Stilar hit och stilar dit - 70-talet definitivt - tror det är Gary Glitter jag :wub:
Bra tidsdokument i alla händelser
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tycker en del ljud är för vassa, om det är komprimering som gör det eller annat vet jag inte.
Mycket ljud, ett exempel på vasst ljud som kändes onödigt är ett som kommer i Tijuana-delen, efter munspelet.

Bra tryck!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Snyggt samarbete, härligt drag och gammal fin rock.  :) :) :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Tack Eddi, Max och Roffe!

Är det fler som hör vassa ljud...det är sådant som jag inte vill ska förekomma!?
Komprimering brukar oftast mjuka upp lite tycker jag.

Som sagt, inga fler sådana kommentarer har jag fått, vore bra om man visste. :)
Trevlig helg och bra jobb TRE KRONOR!