Forum > Demolåtar

Glad baktakt

<< < (2/3) > >>

1up:

--- Citat från: aROCKER skrivet 02.04.2012, 15:04:40 ---Skönt trumljud och bra stomp men jag tycker du förirrar dig i vändorna tillslut precis samma kritik som Wernborg hade.

Den skulle kunna bli såhär bra:

--- Slut citat ---

Det kommer en avkortad version vad det lider. Med ännu mer fokuserade element.

Skön video som bifogats. Den är inspirerande tycker jag.

Och tack för lyssning och feedback. :)

MaxB:
Har lyssnat några vändor men blir inte riktigt vän med denna sammansättning av instrumentljud. Och det är låten som hoppar runt (inte jag) mellan olika ackord utan att jag hittar nån röd tråd.

Korta ner och gör intressant med nån eller några inbyggda hooks eller specialgrejer.

1up:

--- Citat från: MaxB skrivet 03.04.2012, 17:43:59 ---Har lyssnat några vändor men blir inte riktigt vän med denna sammansättning av instrumentljud. Och det är låten som hoppar runt (inte jag) mellan olika ackord utan att jag hittar nån röd tråd.

Korta ner och gör intressant med nån eller några inbyggda hooks eller specialgrejer.

--- Slut citat ---

Under påskhelgen kommer nog en ny version upp. Tack för dina synpunkter. Ofta ges ett starkt intryck av tydlighet. Även om moderna jazzmusiker skapar ordning i kaos som kanske bara tränade öron uppskattar.;) Är tacksam för flera lyssningar. Låten mognar fram för grundkänslan finns där.

Allt gott :)

Harmonica mike:
Seven upen  :)

Lite lång ja,men lite sång knyter nog ihop detta.In med robotpipan/autotunern och YLA  :D

Mike

1up:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.04.2012, 07:46:38 ---Seven upen  :)

Lite lång ja,men lite sång knyter nog ihop detta.In med robotpipan/autotunern och YLA  :D

Mike

--- Slut citat ---

Robotsång :) haha Kanske kan vara något.

Tack för tips och lyssning.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion