Forum > Demolåtar

Rätt ut från GI-10'an

<< < (2/4) > >>

Jay Thomas:

--- Citat från: Mein skrivet 31.03.2012, 23:53:13 ---Benno/Yngve -njaeee? Kanske... inte veta bennoljudet  :unsure:

Inte den jag tänkte på och förmodligen kanske inte så likt då.  :mellow: Hemmablind!

/Mein

--- Slut citat ---

Sorry, det var långsökt. Det kommer från Jeopardy där Ralf Edström inte hade den blekaste och svarade Benno Magnusson...  <_<

Mein:
Haha! Ja, jag tar inte illa upp. Det finns en anledning till varför vissa kan tjäna högar med pengar på sitt spelande medan jag har det endast som utgift. Men i min lilla ensliga värld här ute på landet (just nu iallafall) så låter det jäkligt likt.  :D

/Mein

Eddi:
Jo men det är nog likt och klart man känner att man borde veta men njä kan räkna upp ett dussin som det INTE är i alla fall. Hm.. ledtråd kanske?
Kan det va han Halen?

HasseFX:
Låter som en Eruption-ripoff ja  :rolleyes:

Edit - lite mer "fjärrmikat" sound så är du hemma på det soundet! Du har inget simulatorläge där du kan placera miken ute i Halen?  :blink:

Mein:
Hade efter en middagsbjudning igår kanske varit lite för generös på intaget av jästa och destillerade drycker. Följden var att jag fick sällskap av Dr. Promille i min lilla kammare som hela tiden sa: "Det låter jättebra! Verkligen!"

Nu har Dr. Promille gått hem och lämnat mig ensam med denna mp3'a varvid jag, efter kritisk granskning, valt att inte längre dela denna med världen.

:D

/Mein

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion