Forum > Demolåtar
Rätt ut från GI-10'an
Jay Thomas:
--- Citat från: Mein skrivet 31.03.2012, 23:53:13 ---Benno/Yngve -njaeee? Kanske... inte veta bennoljudet :unsure:
Inte den jag tänkte på och förmodligen kanske inte så likt då. :mellow: Hemmablind!
/Mein
--- Slut citat ---
Sorry, det var långsökt. Det kommer från Jeopardy där Ralf Edström inte hade den blekaste och svarade Benno Magnusson... <_<
Mein:
Haha! Ja, jag tar inte illa upp. Det finns en anledning till varför vissa kan tjäna högar med pengar på sitt spelande medan jag har det endast som utgift. Men i min lilla ensliga värld här ute på landet (just nu iallafall) så låter det jäkligt likt. :D
/Mein
Eddi:
Jo men det är nog likt och klart man känner att man borde veta men njä kan räkna upp ett dussin som det INTE är i alla fall. Hm.. ledtråd kanske?
Kan det va han Halen?
HasseFX:
Låter som en Eruption-ripoff ja :rolleyes:
Edit - lite mer "fjärrmikat" sound så är du hemma på det soundet! Du har inget simulatorläge där du kan placera miken ute i Halen? :blink:
Mein:
Hade efter en middagsbjudning igår kanske varit lite för generös på intaget av jästa och destillerade drycker. Följden var att jag fick sällskap av Dr. Promille i min lilla kammare som hela tiden sa: "Det låter jättebra! Verkligen!"
Nu har Dr. Promille gått hem och lämnat mig ensam med denna mp3'a varvid jag, efter kritisk granskning, valt att inte längre dela denna med världen.
:D
/Mein
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida