Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - "Regn"
Åsa:
Hej, tusen tack för kommentarer hittills och peeeace :wub:
Gränslandet bliiiir inte mer spännande än så här Stefan :D. Aktiviteten från oss annars här på forumet är ju minst sagt... låg. Inget att säga om det. Men så är det ju. Jag tror väl att jag kan leva på gamla meriter hehe ;) Det är kul att "bjuda på" vad vi gör här bakom kulisserna, det var ju ändå här allt startade, hade det inte varit för KR hade inte Gränslandet funnits. Men vi kanske ska lägga upp nya låtar i "nyheter från världen" tråden istället för här i demorummet?
för övrigt så låg Vägen på P4s spellista från v 49 till och med denna vecka ut. Stolt och nöjd över det! Vi får se, vi avvaktar väl lite innan vi gör ett försök med nån ny låt. Vet att det jobbas på att få ut den låten i norsk radio nu. Håller tummarna för det!
ha en trevlig kväll!!
ydderF:
--- Citat från: Emulator skrivet 30.03.2012, 21:11:06 ---Ydderf: Helt of topic, men besökte du händelsevis Hifimässan på sheraton i stockholm sist det begav sig? Tyckte jag kände igen dig bland högtalare och förstärkare!
--- Slut citat ---
Nope, har inte varit längre enn Strömstad i det senaste ;)
Wernborg:
--- Citat från: ydderF skrivet 30.03.2012, 21:15:28 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 30.03.2012, 21:11:06 ---Ydderf: Helt of topic, men besökte du händelsevis Hifimässan på sheraton i stockholm sist det begav sig? Tyckte jag kände igen dig bland högtalare och förstärkare!
--- Slut citat ---
Nope, har inte varit längre enn Strömstad i det senaste ;)
--- Slut citat ---
Vi tackar för skatteintäkterna. :D
equality:
Blir alldeles kall när jag tänker på Utöya... Fantastiskt fint. Må den spelas varhelst där står en radio.
Dividend:
Åsa: Ja, lägg upp era låtar under Nyheter istället. Det är många som gör det när låten är klar och man inte vill ha kritik om arr, mix och komposition.
Jag tycker som vanligt att instrumentalinsatser, lyrik och sång håller hög hög kvalitet. Speciell din förmåga att uttrycka Stefans texter.
Tyvärr tycker jag nog som vanligt också att kompositionen består av standardfigurer eller variationer på standardfigurer man hört 100ggr tidigare. Själv sångmelodin är gulligt :)
Men det är väl så det ska vara. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida