Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - "Regn"

<< < (4/9) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.03.2012, 20:34:51 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 30.03.2012, 20:15:30 ---Jag använder KR på mitt sätt, så använder du det på ditt.
Inte va så eplekjekk, som vi säger i Norge..

Jag har inte haft tid at vara på KR, och jag tänkte bara dela en låt som vi har gjort.
Du måste inte kommentera den! Å iallafall inte tala om för mig vad jag ska gjöra!

--- Slut citat ---
:lol:

--- Slut citat ---
Ja, det var ju kul. Försökte locka in kunnigt folk till demoforumet, men jag lovar att sluta med det. Äppelkäck är det sista jag är.

Tokai:
Proffsigt är bara förnamnet. Trodde ett tag att jag var inne på spotify.

Läste med intresse Wernis kommentarer och kan väl på ett sätt hålla med.
Musik i den här stilen är det inget bristvara på. Det måste finnas nåt som gör att den sticker ut.
I mitt tycke handlar det inte så mycket om hookar el dyl utan mer kompositionen.
Den känns inte speciellt originell.
Det måste finnas nåt spännande moment nånstans. Nåt som skiljer agnarna från vetet - sas.
I mitt tycke är det just det som saknas i en annars utomordentlig produktion.

Emulator:
Ydderf: Helt of topic, men besökte du händelsevis Hifimässan på sheraton i stockholm sist det begav sig? Tyckte jag kände igen dig bland högtalare och förstärkare!

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 30.03.2012, 20:42:16 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 30.03.2012, 20:34:51 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 30.03.2012, 20:15:30 ---Jag använder KR på mitt sätt, så använder du det på ditt.
Inte va så eplekjekk, som vi säger i Norge..

Jag har inte haft tid at vara på KR, och jag tänkte bara dela en låt som vi har gjort.
Du måste inte kommentera den! Å iallafall inte tala om för mig vad jag ska gjöra!

--- Slut citat ---
:lol:

--- Slut citat ---
Ja, det var ju kul. Försökte locka in kunnigt folk till demoforumet, men jag lovar att sluta med det. Äppelkäck är det sista jag är.

--- Slut citat ---
Ja hade jag fått tycka som jag ville så hade jag gärna sett att Regn kommit som ett Festivalbidrag i Duetten där hade den ju passat kanon - och förmodligen sopat mattan med alla övriga men ändå. Inser dock att den hårdarbetande Ydderf mer ser KR som en rolig biartikel och jag är tacksam för att vi får höra låtarna innan världsturnén tar vid  :D
Ge inte upp Wernis :P

ydderF:

--- Citat från: Wernborg skrivet 30.03.2012, 20:42:16 ---Ja, det var ju kul. Försökte locka in kunnigt folk till demoforumet, men jag lovar att sluta med det. Äppelkäck är det sista jag är.

--- Slut citat ---

Ber om ursäkt om jag hördes arg ut ;) Fick et lite flashback från gamla dar, då det var heta diskussioner här om hur man skulle bete sig.
Peace and love :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion